800
۰

جستجو برای یافتن بازماندگان گردباد مرگبار در چین

نیروهای امداد و نجات چین در تلاش برای یافتن بازماندگان طوفان سهمگینی هستند که تاکنون در شرق این کشور جان ۹۸ تن را گرفته است.
چین
چین
به گزارش  شستون به نقل از ایسنا، امروز (جمعه) عملیات امداد و نجات برای یافتن بازماندگان احتمالی این حادثه طبیعی که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند، آغاز شده است.
طبق اعلام رسانه‌های محلی، در این گردباد و طوفان مهیب حدود ۸۰۰ نفر نیز مصدوم و زخمی شده‌اند. خانه‌های مسکونی در شهر "یانچنگ" در استان "جیانگسو" بر اثر این طوفان شدید کاملا تخریب شده‌اند. گزارش‌ها همچنین از مسدود شدن جاده‌ها به علت خرابی و مجروح شدن عده زیادی از مردم حکایت دارد.
به گزارش سی‌بی‌سی نیوز، بارندگی شدید و احتمال وقوع طوفان‌های بیشتر عملیات امداد را با دشواری مواجه کرده است. تصاویری از دوربین‌های مدار بسته، مردم را در حال انتقال مجروحان به بیمارستان نشان داده است. این تصاویر همچنین خودروها و کامیون‌های واژگون شده، درختان، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و دکل‌های فولادی برق از جا کنده شده‌ را نشان می‌دهند.
خدمات آتش‌نشانی و امداد استان جیانگسو از تعداد قطعی مجروحان گزارشی نداده‌اند اما در وبسایت خود نوشته‌اند که طوفان با تگرگ همراه بوده است.
بارش باران‌های موسمی هر ساله در ماه مه، ژوئن و ژوئیه در مناطق جنوبی امری متداول است اما امسال شدت بارش از همیشه بیشتر بوده و بر اساس گزارش رسانه دولتی میزان آب در رودخانه‌های اصلی کشور به بالاترین حد خود از زمان سیل نابودگر ۱۹۹۸ رسیده است.
انتهای پیام
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 1289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *