800
۰
امام جمعه موقت جالق:

شب های قدر مختص امت اسلامی است/جایگاه شب های قدر بین شیعه و سنی فرقی ندارد

امام جمعه موقت جالق گفت:شب قدر یکی از پرفضیلت ترین شبهای سال است که گناهان در این شب بخشیده می شود.
مولوی
مولوی
مولوی اسماعیل رئیسی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه شب قدر بزرگترین و پر فضیلت ترین شب سال است،اظهارداشت:در شب قدر رحمت خاص خداوند بر بندگانش نازل می شود و خداوند سوره ای را به نام "قدر " در این شب نازل کرده است  و می فرماید:ما این قرآن را در شب قدر نازل کردیم.
وی با بیان اینکه فضیلت شب قدر از هزار ماه بالاتر و بیشتر است،بیان داشت:شب قدر شب نزول رحمت های خداوند متعال است.
امام جمعه موقت جالق با اشاره به فرمایشات علمای دین تصریح کرد:خداوند متعال در شب های قدر ، دعای انسان ها را مستجاب می کندو اگر انسان به اندازه کف دریا گناه داشته باشد خداوند در این شب گناهان او را می بخشد.
مولوی اسماعیل رئیسی با بیان اینکه جایگاه شب قدر بین شیعه و سنی فرقی ندارد،افزود:شب قدر در اهل سنت بهترین شب سال است و شیعه و سنی بر این باورند که شبی با فضیلت تر از شب قدر نیست.
وی  با بیان اینکه امت های پیشین شب های با فضیلت داشته اند،گفت:شب قدر مخصوص امت اسلامی است و خداوند این شب را برای بخشش بندگانش به مسلمانان هدیه کرده است.
امام جمعه موقت جالق در پایان با بیان اینکه شب قدر مصادف با شهادت حضرت علی (ع) است،افزود:خواسته ما از مردم این است که با فریاد و ناله و زاری این شب را احیا کنند و از بصیرت و منزلت حضرت علی (ع) در این شب صحبت کنند.
انتهای پیام/
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 1290
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *