800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

تنزل فرشتگان در شب قدر صورت می گیرد/جوانان انقلاب هدف توزیع کنندگان مواد مخدر

خطیب نماز جمعه سراوان گفت:شب قدر شبی است که فرشتگان الهی تنزل پیدا می کنند وبه سمت زمین می آیند.
لباغت
لباغت
به گزارش پایگاه خبری شستون ،نماز جمعه این هفته (چهارم تیر)به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان ،در مسجد علی ابن ابیطالب برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی خود با بیان اینکه شب قدر،شب تنزل فرشتگان است،گفت:در شب قدر فرشتگان برای خوبی و نیکی به سمت زمین می آیند.
وی با بیان اینکه در شب قدر مقدرات بندگان تنظیم و تعیین می شود،اظهار داشت:مقدرات بندگان براساس لیاقت و شایستگی آنها تعیین می شود.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه هدف توزیع کنندگان مواد مخدر جوانان انقلاب هستند،تصریح کرد:دشمنان می خواهد جوانان را سرگرم مواد مخدر کنند تا به اهداف خود برسند.
وی با اشاره به بیانات پیامبر اکرم (ص) افزود:کسی که گناه کشیدن مواد مخدر را ناچیز بشمارد کافر است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به هفت تیر مبنی بر شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام اظهار داشت:امام راحل (ره) دکتر بهشتی را به اندازه یک ملت می دانست.
وی در ادامه افزود:اگر بخواهیم که انقلاب اسلامی در راستای شکوفای خود حرکت کند باید همان راهی را برویم که مقام معظم رهبری رفته است.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به بیانات پیامبر اکرم(ص) و روز قوه قضاییه اظهار داشت:خداوند با قاضی است مادامی که به عدل ستم نکند.
وی در پایان با اشاره به 10 تیر ،روز صنعت و معدن گفت:صنعت گران با استاندارد سازی و معرفی صنعت و معادن راه را برای اشتغال زایی جوانان فراهم کنند.

 
انتهای پیام /1675
جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 1291
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *