800
۰
سردار معروفی در جمع فرماندهان لشکرها و تیپ های بسیج؛

سنگ بنای بسیج با دور اندیشی امام(ره) گذاشته شد/اقتدار بسیج با حضور 114 گردان در همایش یاران انقلاب و مدافعان حرم

در اولین روز از هفته بسیج جمعی ازفرماندهان لشکرها و تیپ های بسیج با فرمانده سپاه سلمان دیدار کردند.
ظظ
ظظ
به گزارش شستون به نقل از  سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در این نشست با تسلیت اربعین حسینی و با گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: سنگ بنای بسیج با دور اندیشی امام خمینی (ره) گذاشته شد و امروز تاثیر و دستاورد آن در خارج از مرزهای ایران بخوبی قابل مشاهده است.
وی به ضرورت گفتمان سازی انقلاب اشاره کرد و افزود: این گفتمان سازی امروز برای انقلاب اسلامی ضرورت است و باید با هوشمندی و استمرار در جامعه مدیریت شود.
فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر اینکه مردم با بصیرت وقهرمان ایران دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، ادامه داد: دشمن امروز از این همراهی نگران است و به دنبال انشقاق و نفوذ در افکار عمومی است پس لازم است گفتمان سازی انقلاب با معیار های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه گسترش یابد.
سردار معروفی تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا حوزه زیبایی اندیشه را از جامعه بگیرد، زیبا فکر کردن عمل زیبا را به دنبال دارد.
وی به برنامه جدی دشمن برای نفوذ و رخنه در جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در حوزه نفوذ سیاسی ،فرهنگی اجتماعی  و اقتصادی بسیار جدی هستند و تاکیدات فراوانی داشته اند،  اما عده ای مسئله نفوذ را جدی نمی گیرند. 
وی روحیه استکبارستیزی حاکم در جامعه را یک دستاورد ملی دانست و اظهار کرد: عده ای می خواهند این روحیه را به طیف خاصی گره بزنند ، اما امروز همین روحیه استکبارستیزی ملت قهرمان ایران را از دیگر ملل جهان متمایز و مایه عزت ،شرف و سربلندی ملت ایران شده است.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدای مطرح شدن مباحث اقتصاد مقاومتی عده ای آن را به سخره می گرفتند اما  رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که نیاز است پروژه های کوچک  برای اشتغالزایی خانواده ها در جامعه با سرعت و قدرت ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه در 5 آذر 114 گردان بسیج در قالب یک سازمان تعریف شده در همایش بزرگ یاران انقلاب و مدافعان حرم شرکت خواهند کرد و اقتدار بسیج را نشان خواهند داد، گفت: برای فرماندهی این گردان ها که در قالب 11 لشکر و 33 تیپ سازماندهی شده اند از ظرفیت نیروهای انقلابی و فرماندهان جنگ در استان استفاده شده است.
در پایان این مراسم تعدادی از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان دفاع مقدس به ارائه نقطه نظرات و هرچه باشکوه تر برگزار شدن همایش بزرگ بسیج در 5 آذر پرداختند.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 3928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *