800
۰
در هفته بسیج انجام شد؛

دیدار با خانوادهای شهیدان رئیسی و نوشیروانی در سراوان

جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان به مناسبت هفته بسیج با خانواده های شهید رئیسی و شهید نوشیروانی دیدار کردند.
دید
دید
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه شستون، این دیدار با حضور هئیت رئیسه و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و جمعی ازمسئولین سپاه پاسداران شهرستان انجام شد.
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان دیدار و احترام به خانواده شهدا را واجب دانست و گفت: منزلت و جایگاه شهدا بسیار بالا است و اگر امروز آسایش و آرامش در کشور بر قراراست به پاس خون شهدا است.
مصطفی خدارحمی عنوان کرد: این انقلاب به واسطه خون مطهر شهیدان به ثمر نشست و با مجاهدت و صبر خانواده های معظم شهدا استمرار پیدا کرده و در حقیقت تمامی آحاد جامعه به این بزرگواران مدیون هستند.
  همچنمین در ادامه این دیدار مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران وجود خانواده های معزز شهدا را در جامعه ارزشمند دانست و گفت ما افتخار می کنیم که بتوانیم درخدمت خانواده شهدا باشیم.
ناصر نصرت زهی در ادامه افزود: اگر امروز ما در آسایش و امنیت زندگی می کنیم همه به برکت خون پاک شهید ان است وباید با عملکرد خوب خود پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.
در پایان مسئولین سپاه شهرستان و نیز در وصف خانواده شهدا و ایثارگران مطالبی را بیان کردند و از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی،دفتر فرهنگ و کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان جهت تقدیر از خانواده معظم شهیدان هدایایی با لوح سپاس به رسم یا د بود اهدا شد.
 
انتهای پیام/1319
شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 4031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *