800
۰
شستون گزارش می دهد؛

سراوان رکورد دار ادارات بدون رییس/ سرگذشت ۶ دستگاه دولتی همچنان مبهم

مدت هاست کلید 6 دستگاه دولتی در شهرستان سراوان در دست سرپرستان است و بدون مدیر اداره می شوند.
صندلی
صندلی
به گزارش شستون،  اجرای موفقیت آمیز برنامه ها و اهداف در هر سازمان، شناسایی نقاط قوت و ضعف، رفع مشکلات و ایجاد خود باوری در کارکنان وابسته به مدیر آن اداره است و همچنین یک مدیر توانمند می تواند نقش سازمان را در جامعه پر رنگ تر کند این در حالی است که آموزش و ‌پروش، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره راه و شهرسازی، شهرداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بنیاد مسکن سروان که از ادارات مهم جامعه محسوب می شوند و با طیف گسترده ای از مردم در ارتباط هستند بدون رئیس مانده اند که این امر توجه بیشتر دولتی را در این شهرستان می طلبد.
سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی که نقش ترویج فرهنگ اسلامی را در جامعه بر عهده دارد حدود هفت ماه است که صندلی ریاست آن خالی مانده است.
آموزش و‌پروش هم نقش اساسی در تربیت فرزندان و پیشبرد اهداف علمی نظام جمهوری اسلامی را در راستای تقویت بنیان های علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی بر عهده دارد حدود سه ماه است که با سرپرست اداره می شود و کش و قوس های فراوانی در فضای مجازی را بر سر انتخاب کلیددار آن در این منطقه داشته است.
با توجه به راه ها مواصلاتی و جاده های نامناسب مرزی و هم چنین فاقد زیر ساخت ها و آسفالت های مناسب در محورهای مرزی این منطقه می طلبد که هر چه سریعتر رئیس برای این اداره اجرایی انتخاب شود تا با برنامه ریزی صحیح مشکلات جاده ای در این شهرستان هر چه سریعتر حل شود.
از آنجایی که سال ۹۶ استان سیستان و بلوچستان به عنوان استان هدف گردشگری در کشور نامگذاری شده است و باید مسئولین مربوطه در شهرستان ها برای جذب هر چه بیشتر گردشگران به این مناطق و برای توسعه اقتصادی تلاش کنند، حال شاهد این هستیم که صندلی ریاست این سازمان در شهرستان سراوان خالی مانده است و امکان به اغما رفتن مکان های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان بیش از پیش بیشتر می شود.
مدتی بود که بنیاد مسکن مهرستان، سیب و سوران و سراوان توسط یک فرد به طور چرخشی اداره می شد و مشکلات فراوانی را برای مراجعه کنندگان در این شهرستان ها به وجود آورده بود، حال پس از سفر رئیس کل اداره بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در هفته گذشته به سراوان مقرر شد که این اداره تا زمان مشخص شدن رئیس با سرپرست اداره شود.
حال با این تفاسیر گویا دولت تدبیر و امید که بیشترین رأی را از این منطقه اخذ کرده است، سراوان را به فراموشی سپرده و کوچکترین تلاشی برای حل بلاتکلیفی دستگاه های دولتی نمی کند.
در هر حال مردم سراوان هم چنان چشم انتظار حرکتی مثبت از سوی دولت مردان و مشخص شدن رؤسای ۶ اداره در این شهرستان هستند.
 
 
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 4097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *