800
۰
کمیته امداد امام خمینی (ره) حامی نیازمندان جامعه؛

اعطای وام خود اشتغال زایی به نیازمندان جامعه/700کودک سوء تغذیه ای تحت حمایت کمیته امداد

6358خانواردرسراوان،3369خانواردرمهرستان،4245خانواردرسیب و سوران تحت حمایت کمیته امداد هستند.
ک
ک
به گزارش پایگاه خبری شستون سرپرستان کمیته امدادهای سه شهرستان سراوان،مهرستان و سیب و سوران  و کارکنان کمیته امداد روزسه شنبه در دیدار با امام جمعه سراوان از اقدامات صورت گرفته در جهت کمک رسانی یه نیازمندان در سال جاری خبر دادند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: اگربگذاریدنیازمندی نیازخود را به زبان بیاورد و عزت خود را زیر پابگذارد درحالی که می دانستید نیازی داشته است کمک شما هیچ پاداشی ندارد.
غلام رضا دهقان بابیان اینکه کمیته امداد در اوایل انقلاب برای کمک به محرومین و مستضعفین تاسیس گردید افزود: شناسایی افراد نیازمند از افرادی که تظاهر به نیازمندی می کنند کار بسیار دشواری است.
سرپرست کمیته امداد شهرستان سراوان تصریح کرد6358خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.
محمود گرگیچ با اشاره به 82نفر وام اشتغال زایی وبه 260نفر وام کارکشایی درسال جاری وام اعطا شده است خاطرنشان کرد:360 میلیون تومان جهت کمک به 700کودکی که دچارسوء تغذیه بودند کمک شده است.
سرپرست کمیته امدادشهرستان مهرستان هم با بیان اینکه 3369خانوار در این شهرستان تحث پوشش کمیته امدادهستند افزود:به دلیل سیل و بارندگی های شدید امسال در این شهرستان بیشتر کمک های ما درسال جاری در زمینه مسکن بوده است.
ناصر ریگی با اشاره به اینکه 457میلیون600هزار تومان برای ساخت مسکن به صورت بلاعوض به67 خانوار تحث پوشش کمیته امداد  تعلق گرفته و ادامه داد: 65وام خودکفایی و اعطای 5وام درجهت خوداشتغال زایی در مهرستان صورت گرفته است.
سرپرست کمیته امدادشهرستان سیب وسوران درپایان با اشاره به اینکه4245خانوار تحث پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند افزود:463میلیون و400هزارتومان کمک های مردمی درسال جاری بوده است.
 انتهای پیام/
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 1031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *