800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

روز قدس روز حمایت از مردم فلسطین و مستضعفان جهان/راهپیمایی روز قدس جوابی دندان شکن به استکبار جهانی

مسئول نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی گفت:حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جواب دندان شکنی به همه ابر قدرت های ظالم خواهد بود.
تللانلتن
تللانلتن
حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله شیخ مسئول نهاد رهبری مجتمع عالی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه هدف از روز قدس حمایت از مردم فلسطین و مستضعفان جهان است،گفت: روز جهانی قدس به فرمان امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامیده شده است.
وی در ادامه افزود:خودم و خانواده ام در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.
مسئول نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی سراوان اجرا کردن دستور امام راحل (ره) ،قیام کردن در مقابل ظلم و استبداد و ایستادگی در مقابل فرقه های منحرف را از اهداف روز جهانی قدس برشمرد و اظهار داشت:خواهش ما از کردم سیستان و بلوچستان این است که حضور فعالی در این روز داشته باشند.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) بنیان گزار جمهوری اسلامی تصریح کرد:هر یک از مسلمانان جهان یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله شیخ مسئول نهاد رهبری مجتمع عالی سروان با بیان اینکه حضور مردم در روز جهانی قدس جواب دندان شکنی به همه ابر قدرت های مستکبر و ظالم خواهد بود،بیان داشت:همان طور که مردم به وظایف دینی خود عمل می کنند،به فرموده امام راحل (ره) عمل و در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 1343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *