سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۶ - ۱۰:۱۶
شناسه خبر: ۳۵۸۴
 
پاسخگوی اعتماد به آمریکا، کیست؟!!
آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود.»

به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:

 

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه برجام نتوانست خواسته های رئیس دولت اعتدال را برآورده کند و شکست زود هنگام اعتماد کنندگان به آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی گردید، آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

بعد از اعترافات آقای ظریف، آقای حسن روحانی که مسئولیت اجراء فوری برجام را بر بعهده دارد، باید به رهبری و ملت ایران پاسخ دهد؛ که با چه انگیزه ای، در یک توافق(برجام) مهم و سرنوشت ساز، تنها به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بزرگ اعتماد نموده و در اقدامی جنایتکارانه، قلب رأکتور اراک را با بتن پر شددستور جمع آوری هزاران سانتریفیوژ صارو سوخت 20 درصد را اکسیدو آب سنگین ذخیره شده را به کشوره عمان صادر نمودید؟!

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران می خواهند بدانند، وقتی که اوباما و جان کری مرتبا اعلام می کردند، که ایرانیها قابل اعتماد نیستند، آقای ظریف، بر اساس دستور چه کسی، به قول شفاهی وزیر خارجه آمریکا اعتماد کرده و پای برجام را امضاء نمود؟!علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از رئیس جمهور آمریکا، چرا چنین تعهدی از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد و تنها به قول شفاهی آنها اعتماد کرده و تأسیسات هسته ای کشورمان را ویران نمودید؟!

وقتی جریان زر و زور و تزویر با استیضاح وزیر سابق آموزش و پرورش، بخاطر فساد میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مواجه گردید، بلافاصله در یک حرکت گازانبری او را بر کنار کرده تا از افشاء فساد بزرگ 8 هزار میلیارد تومانی توسط نمایندگان انقلابی مجلس جلوگیری نمایدو یا در حادثه برخورد دو قطار که منجر به سوختن جمعی از هموطنانمان شده، جریان نفاق برای نجات وزیر بی کفایت راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن را فدای او نمودندیحتمل این بار وزیر خارجه که مرتبط با باند مرموز نیویورکی ها است، فدای حاج حسن روحانی خواهد شد، تا پشت صحنه جریان لیبرال غربزده دولت اعتدال، توسط نمایندگان انقلابی مجلس برملا نگردد.

تکلیف نمایندگان انقلابی مجلس در خصوص برخورد با اعتماد کنندگان به قول شفاهی آمریکائیها، بسیار سنگین است، زیرا قریب 40 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان خسارت وارد شدهو جمع زیادی از جاسوسان آژانس بین المللی با حضور دائمی در مراکز هسته ای کشورمان، امنیت نظام اسلامی را به مخاطره انداخته و بر اساس برجام، قرادادهای استعماری نفتی جدید به مدت 25 سال، آنهم به نفع دشمنان انقلاب اسلامی منعقد گردیده استلذا با افشاء سخنان جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، سکوت نمایندگان، خیانت به کشور محسوب می گردد.

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۲ - ۲۰:۰۵
برگزاری مراسم دستار بندی دانش آموختگان اهل سنت سراوان
مراسم دستار بندی دانش آموختگان اهل سنت شهرستان سراوان در حوزه علمیه دارالعلم گشت برگزار شد.
۱۳۹۶/۲/۱ - ۱۴:۲۰
تفکر دینی راه سبز پوشان انقلابی/بی توجهی مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات تروریست ها
خطیب نماز جمعه سراوان با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران در راستای حفظ نظام و آرمان های انقلاب خدمت می کنند و تفکر دینی و ایمانی راه سبزپوشان انقلاب اس...
۱۳۹۶/۲/۱ - ۰۸:۴۱
اجرای مسابقات تیر اندازی گرامیداشت روز ارتش در سراوان
رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سراوان از اجرای مسابقات تیر اندازی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش خبر داد.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۲:۵۴
ویدیو/خاموشی روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی سراوان پس از دوماه!
روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی شهرستان سراوان پس از گذشت دو ماه از افتتاح، تاریک شد.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
بی مهری مدیران سراوان نسبت به مسایل جوانان/ عدم حضور مسیولین در ستاد برنامه ریزی روز جوان
نشست ساماندهی و برنامه ریزی هفته جوان که صبح امروز به میزبانی اداره ورزش و امور جوانان سراوان برگزار شد با عدم حضور برخی از مدیران مواجه شد.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۲:۱۱
تلخ بیان، گیاهی برای درمان اخلاط خونی ریه/تیپ رویشی، مهمترین تفاوت این گیاه با شیرین بیان
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان تیپ رویشی و رنگ برگ ها را مهمترین تفاوت تلخ بیان با گیاه شیرین بیان دانست و گفت: تلخ بیان به صورت عمودی رشد می کند، اما تیپ رویشی شیرین بیان افقی است.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۰:۵۸
آیا ترامپ به دنبال دادن پیام به ایران است؟
ABC News در اکتبر ۲۰۰۹ از قول سپهبد «هربرت کارلیزل» از فرماندهان نیروی هوایی آمریکا نوشت که «مواب» برای "حمله عمقی به تاسیسات هسته ای زیرزمینی ایران همچون نطنز یا قم مناسب است.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۰:۵۶
افزایش ۱۰۰۰ درصدی دستمزد پزشکان!
یک نماینده مجلس درباره انتقادات به افزایش تعرفه‌ پزشکی گفت: می‌خواهم بپرسم وقتی هزینه عمل جراحی آپاندیسیت در بخش دولتی فقط ۱۰ هزار تومان بود و بیمارستان‌ها سرویس نمی‌دادند و همین کار در بخش خصوصی ۵۰۰ ...
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۰:۵۵
آمار عجیب از واردات کالاهای عجیب تر در سال های اخیر/ از کلاه گیس تا سنگ پا
در سال های اخیر کالاهایی وارد کشور شده است که که هیچ الزامی در آن نبوده و زندگی مردم به آن ها وابستگی ندارد. کالاهایی همچون کلاه گیس و سنگ پا طی چند سال دولت یازدهم وارد کشور شده است.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۰:۵۳
اقدامات غیرقانونی برای تغییر سن در شناسنامه/ پول بدهید، سنتان را کم کنید/ سعیدی: تعیین شرایط سنی مانع اشتغال جوانان دهه ۶۰ شده است
سن یکی از عوامل مهم در استخدامی،تحصیل، سربازی، ازدواج و غیره است که به ناچار برخی از افراد را مجبور به انجام فعالیت های غیر قانونی برای کاهش آن می کند.

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۶/۱/۳۰ - ۱۱:۵۱
افتتاح پروژه های بی پشتوانه دولتی ها در سراوان دردسر ساز شد/ رئیس شورای دزک: از صورت جلسه اطلاع نداریم
روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی از پروژه های افتتاحی دولتی ها در دهه فجر سال ۹۵ بود که پس از گذشت حدود دوماه تاریک شد.
۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۰:۵۵
وقتی بزرگراه جدید سراوان تبدیل به جاده مرگ می شود/ خاموشی شبانه به دلیل عدم اعتبار کافی!
روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی شهرستان سراوان به دلیل عدم پرداخت هزینه برق مصرفی به درخواست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قطع شد.
۱۳۹۶/۱/۳۰ - ۱۰:۰۱
تخصیص سهمیه پزشکی برای دانش آموزان سراوانی/ ساخت بیمارستان جدید سراوان امسال به پایان می رسد
وزیر بهداشت و درمان در دیدار با نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان و رئیس مرکز بهداشت و درمان گفت: بیمارستان 200 تخت خوابی جدید سراوان در طی سال جاری با اعتبارات وزارت بهداشت به اتمام خواهد ر...
۱۳۹۶/۱/۳۰ - ۰۹:۱۱
عدم تاثیر تهاجم فرهنگی در سنت های قوم بلوچ/دور بلوچی اسطوره ای در کنج معاصر
مسئول موزه محلی سراوان با بیان اینکه شهرستان سراوان در نزدیکی پاکستان قرار دارد و حکام سراوان بر بلوچستان اشرافیت داشته اند، گفت: تهاجم فرهنگی نتوانسته است بر آداب و سنت های قوم بلوچ تاثیر بگذارد.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۲:۵۴
ویدیو/خاموشی روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی سراوان پس از دوماه!
روشنایی بزرگراه مولوی ساداتی شهرستان سراوان پس از گذشت دو ماه از افتتاح، تاریک شد.
۱۳۹۶/۲/۱ - ۱۴:۲۰
تفکر دینی راه سبز پوشان انقلابی/بی توجهی مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات تروریست ها
خطیب نماز جمعه سراوان با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران در راستای حفظ نظام و آرمان های انقلاب خدمت می کنند و تفکر دینی و ایمانی راه سبزپوشان انقلاب اس...
۱۳۹۶/۲/۲ - ۲۰:۰۵
برگزاری مراسم دستار بندی دانش آموختگان اهل سنت سراوان
مراسم دستار بندی دانش آموختگان اهل سنت شهرستان سراوان در حوزه علمیه دارالعلم گشت برگزار شد.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۲:۱۱
تلخ بیان، گیاهی برای درمان اخلاط خونی ریه/تیپ رویشی، مهمترین تفاوت این گیاه با شیرین بیان
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سراوان تیپ رویشی و رنگ برگ ها را مهمترین تفاوت تلخ بیان با گیاه شیرین بیان دانست و گفت: تلخ بیان به صورت عمودی رشد می کند، اما تیپ رویشی شیرین بیان افقی است.
۱۳۹۶/۱/۳۰ - ۱۱:۵۳
قلم به دستان باطل نویس
قلم های شکسته ای که راه باطل را پیش گرفته و براي صاحبان زر، زور و قدرت باطل نويسي مي كند.
۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۳:۵۷
طراحی المپیاد های علمی درون مدرسه ای/ ارتقاء معدل دانش آموزان با آزمون های ابتکاری گروه های آموزشی
المپیاد های علمی درون مدرسه ای یکی از طرح های ابتکاری گروه های آموزشی، آموزش و پرورش شهرستان سراوان در راستای بهبود کیفیت آموزشی طراحی شده است.