سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۶ - ۱۰:۱۶
شناسه خبر: ۳۵۸۴
 
پاسخگوی اعتماد به آمریکا، کیست؟!!
آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود.»

به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:

 

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه برجام نتوانست خواسته های رئیس دولت اعتدال را برآورده کند و شکست زود هنگام اعتماد کنندگان به آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی گردید، آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

بعد از اعترافات آقای ظریف، آقای حسن روحانی که مسئولیت اجراء فوری برجام را بر بعهده دارد، باید به رهبری و ملت ایران پاسخ دهد؛ که با چه انگیزه ای، در یک توافق(برجام) مهم و سرنوشت ساز، تنها به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بزرگ اعتماد نموده و در اقدامی جنایتکارانه، قلب رأکتور اراک را با بتن پر شددستور جمع آوری هزاران سانتریفیوژ صارو سوخت 20 درصد را اکسیدو آب سنگین ذخیره شده را به کشوره عمان صادر نمودید؟!

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران می خواهند بدانند، وقتی که اوباما و جان کری مرتبا اعلام می کردند، که ایرانیها قابل اعتماد نیستند، آقای ظریف، بر اساس دستور چه کسی، به قول شفاهی وزیر خارجه آمریکا اعتماد کرده و پای برجام را امضاء نمود؟!علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از رئیس جمهور آمریکا، چرا چنین تعهدی از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد و تنها به قول شفاهی آنها اعتماد کرده و تأسیسات هسته ای کشورمان را ویران نمودید؟!

وقتی جریان زر و زور و تزویر با استیضاح وزیر سابق آموزش و پرورش، بخاطر فساد میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مواجه گردید، بلافاصله در یک حرکت گازانبری او را بر کنار کرده تا از افشاء فساد بزرگ 8 هزار میلیارد تومانی توسط نمایندگان انقلابی مجلس جلوگیری نمایدو یا در حادثه برخورد دو قطار که منجر به سوختن جمعی از هموطنانمان شده، جریان نفاق برای نجات وزیر بی کفایت راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن را فدای او نمودندیحتمل این بار وزیر خارجه که مرتبط با باند مرموز نیویورکی ها است، فدای حاج حسن روحانی خواهد شد، تا پشت صحنه جریان لیبرال غربزده دولت اعتدال، توسط نمایندگان انقلابی مجلس برملا نگردد.

تکلیف نمایندگان انقلابی مجلس در خصوص برخورد با اعتماد کنندگان به قول شفاهی آمریکائیها، بسیار سنگین است، زیرا قریب 40 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان خسارت وارد شدهو جمع زیادی از جاسوسان آژانس بین المللی با حضور دائمی در مراکز هسته ای کشورمان، امنیت نظام اسلامی را به مخاطره انداخته و بر اساس برجام، قرادادهای استعماری نفتی جدید به مدت 25 سال، آنهم به نفع دشمنان انقلاب اسلامی منعقد گردیده استلذا با افشاء سخنان جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، سکوت نمایندگان، خیانت به کشور محسوب می گردد.

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۱/۸ - ۱۰:۱۱
پیش بینی بارش باران در سیستان و بلوچستان/ دمای هوا 5 درجه کاهش می یابد
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از کاهش 5 درجه ای دمای هوا در روز های آینده خبر داد و گفت: از امروز در نیمه شمالی استان شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیا است.
۱۳۹۶/۱/۸ - ۱۰:۰۸
برگزاری طرح های فعال مشاوره در سراوان+تصویر
کارشناسان مشاوره و ممدکاری معاونت اجتماعی و کلانتری های شهرستان سراوان اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای فعال در پایگاه های نوروزی کردند.
۱۳۹۶/۱/۷ - ۱۰:۰۸
گزارش تصویری/بازدید مسئولین از اعتکاف نوروزی در سراوان
مسئولین شهرستان سراوان از طرح های اعتکاف نوروزی در مدارس سراوان بازدید کردند.
۱۳۹۶/۱/۷ - ۱۰:۰۰
سراوان مهد عارفان غزل سرا/شناسایی غزل سرایان در سایه تبیین بیشتر
مسئول موزه سراوان گفت: شهرستان سراوان به نوعی زادگاه عارفان و عاشقان غزل سرا می باشد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۱۰:۵۶
دیدار و دلجویی فرمانده انتظامی شهرستان از خانواده شهدا
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ایام نوروز با خانواده شهدا دیدار و دلجویی کرد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۹:۴۵
برگ های جوشانده کاکوتی، نوشابه خنک کننده/پارچین، گیاهی با خاصیت درمان بیماری های گوارشی
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سراوان گفت: در هندوستان برگ های جوشانده گیاه کاکوتی را به عنوان نوشابه خنک کننده می نوشند.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۴۰
ثبت نام 309 داوطلب انتخابات شورای روستاهای بخش بم پشت سراوان
بخشدار بم پشت از ثبت نام 309 داوطلب در انتخابات شورای روستا های در این بخش خبر داد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۰۹
پاک سازی میدان ۲۲ بهمن از زباله ها توسط مسئولین سراوانی+ تصاویر
مسئولین شهرستان سراوان به همراه جمعی از جوانان میدان 22 بهمن این شهرستان را پاک سازی کردند.
۱۳۹۶/۱/۴ - ۱۴:۱۶
عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی بودن کار/ انتخابات در کشور افتخار آمیز است
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه کار عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی است، گفت: انتخابات پدیده ای افتخار آمیز در کشور و مایه عزت نظام است‌.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۵۲
گزارش تصویری/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی سراوان
نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان به مناسبت آغاز سال جدید برپا شد.

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۵:۳۵
سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورای بخش بم بشت به دلیل قطع شدن اینترنت/ رئیس مخابرات سراوان: مسئول پاسخگویی به شما نیستم
به دلیلی قطع شدن اینترنت بخش بم پشت، ثبت نام داوطلبین شورای با مشکل مواجه شد و موجب سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورا در این بخش شد.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۲:۳۹
تصویر اولین نوزاد به دنیا آمده سال 96 در شهرستان سراوان
پایگاه خبری شستون، تصویر اولین نوزاد به دنیا آمده سال 96 در شهرستان سراوان را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۵۲
گزارش تصویری/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی سراوان
نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان به مناسبت آغاز سال جدید برپا شد.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۲:۵۷
۲۹ نوزاد در بیمارستان رازی سراوان متولد شد
29 نوزاد در بیمارستان رازی شهرستان سراوان از ابتدای سال 96 تا کنون به دنیا آمده اند.
۱۳۹۶/۱/۴ - ۱۴:۱۶
عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی بودن کار/ انتخابات در کشور افتخار آمیز است
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه کار عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی است، گفت: انتخابات پدیده ای افتخار آمیز در کشور و مایه عزت نظام است‌.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۰۹
پاک سازی میدان ۲۲ بهمن از زباله ها توسط مسئولین سراوانی+ تصاویر
مسئولین شهرستان سراوان به همراه جمعی از جوانان میدان 22 بهمن این شهرستان را پاک سازی کردند.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۳:۲۶
بکارگیری اصولی و شایسته نیروی کار، شکوفایی اقتصادی را در پی دارد
محقق رشته اقتصاد گفت:یکی از ارزشمندترین سرمایه های هر کشوری معطوف به نیروی کار می شود که با ایجاد فرصت های مناسب و بکارگیری اصولی و شایسته آن می توان شکوفایی اقتصادی را تضمین کرد.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۳۵
چگونه با زن رویاهای خود ازدواج کنیم؟
هر مردی در دنیا خواهان ازدواج با زن رویاهای خود است، این زن معمولاً باید وی‍ژگی‌هایی داشته باشد که مطلوب و مورد علاقه آن مرد است، برای ازدواج با زن رویایی خود باید مهارت‌ها و راهکارهای لازم را بیاموزی...
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۳۳
آيا می‌توان هنگام طلاق ملکی‌ را که‌ به‌ نام همسر کرده‌ایم، بازپس گرفت؟
برخی از افراد، ملک مسکونی خود یا ملک دیگری را به نام همسرشان می‌کنند و هنگام مطرح شدن مسئله طلاق، بحث بازپس‌گیری ملک منتقل شده به همسر پیش می‌آید. حال باید دید قانون در این مورد چه می‌گوید؟
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۴۰
ثبت نام 309 داوطلب انتخابات شورای روستاهای بخش بم پشت سراوان
بخشدار بم پشت از ثبت نام 309 داوطلب در انتخابات شورای روستا های در این بخش خبر داد.