سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۶ - ۱۰:۱۶
شناسه خبر: ۳۵۸۴
 
پاسخگوی اعتماد به آمریکا، کیست؟!!
آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود.»

به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:

 

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه برجام نتوانست خواسته های رئیس دولت اعتدال را برآورده کند و شکست زود هنگام اعتماد کنندگان به آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی گردید، آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

بعد از اعترافات آقای ظریف، آقای حسن روحانی که مسئولیت اجراء فوری برجام را بر بعهده دارد، باید به رهبری و ملت ایران پاسخ دهد؛ که با چه انگیزه ای، در یک توافق(برجام) مهم و سرنوشت ساز، تنها به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بزرگ اعتماد نموده و در اقدامی جنایتکارانه، قلب رأکتور اراک را با بتن پر شددستور جمع آوری هزاران سانتریفیوژ صارو سوخت 20 درصد را اکسیدو آب سنگین ذخیره شده را به کشوره عمان صادر نمودید؟!

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران می خواهند بدانند، وقتی که اوباما و جان کری مرتبا اعلام می کردند، که ایرانیها قابل اعتماد نیستند، آقای ظریف، بر اساس دستور چه کسی، به قول شفاهی وزیر خارجه آمریکا اعتماد کرده و پای برجام را امضاء نمود؟!علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از رئیس جمهور آمریکا، چرا چنین تعهدی از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد و تنها به قول شفاهی آنها اعتماد کرده و تأسیسات هسته ای کشورمان را ویران نمودید؟!

وقتی جریان زر و زور و تزویر با استیضاح وزیر سابق آموزش و پرورش، بخاطر فساد میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مواجه گردید، بلافاصله در یک حرکت گازانبری او را بر کنار کرده تا از افشاء فساد بزرگ 8 هزار میلیارد تومانی توسط نمایندگان انقلابی مجلس جلوگیری نمایدو یا در حادثه برخورد دو قطار که منجر به سوختن جمعی از هموطنانمان شده، جریان نفاق برای نجات وزیر بی کفایت راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن را فدای او نمودندیحتمل این بار وزیر خارجه که مرتبط با باند مرموز نیویورکی ها است، فدای حاج حسن روحانی خواهد شد، تا پشت صحنه جریان لیبرال غربزده دولت اعتدال، توسط نمایندگان انقلابی مجلس برملا نگردد.

تکلیف نمایندگان انقلابی مجلس در خصوص برخورد با اعتماد کنندگان به قول شفاهی آمریکائیها، بسیار سنگین است، زیرا قریب 40 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان خسارت وارد شدهو جمع زیادی از جاسوسان آژانس بین المللی با حضور دائمی در مراکز هسته ای کشورمان، امنیت نظام اسلامی را به مخاطره انداخته و بر اساس برجام، قرادادهای استعماری نفتی جدید به مدت 25 سال، آنهم به نفع دشمنان انقلاب اسلامی منعقد گردیده استلذا با افشاء سخنان جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، سکوت نمایندگان، خیانت به کشور محسوب می گردد.

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷
عدم تحقق وعده های دولت یازدهم/ سخنرانی ها ملاک بر عملکرد نیستند/ افزایش آمار بیکاری در سراوان
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: تاکنون وعده های دولت تدبیر و امید در سراوان محقق نشده است و آمار بیکاری افزایش یافته است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱
یورش ناکام داعش به «سامراء» و هلاکت ده‌ها عنصر تکفیری
فرماندهی ستاد مشترک عملیات ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور تلاش تکفیریهای داعش برای انجام عملیاتهای انتحاری در شهر «سامراء» را با ناکامی مواجه ساختند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۹
جزئیاتی از تقابل پرسپولیس و الوحده/ ریسک بزرگی که برانکو کرد
تیم فوتبال پرسپولیس درشرایطی دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر نماینده امارات برگزار می کند که سرمربی این تیم با کنار گذاشتن دو بازیکن ریسک بزرگی کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷
نفسِ سلامتی در سراوان بند آمد/ فوران فاضلاب خانگی و انباشت زباله در سطح شهر
عدم نظارت بر تخلیه فاضلاب خانگی در بخشی از خیابان های سراوان سبب شده تا بو و انباشت فاضلاب در این شهرستان همسایه دیوار به دیوار برخی شهروندان شده به طوری که نفس سلامتی در این محلات بند آمده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۶
نقشه روباه پیر برای تنگه هرمز و تهدید ایران/ چرا کشتی جنگی انگلیس به یمن آمد؟
حضور نخست وزیر انگلیس در اجلاس 7 دسامبر شورای همکاری خلیج فارس و اظهاراتش درباره گره خوردن امنیت منطقه به امنیت انگلیس و ایجاد جو جدیدی از ایران هراسی حکایت از خواب های شومی دارد که استعمار پیر برای م...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۴
لغو روادید سیاسی ایران و یک کشور اروپایی/ دولت بگوید چه گلی بر سر مملکت زده/ قربانی‌شدن منافع بلندمدت با افزایش بدهی‌ها
روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲
حضرت زهرا (رضی الله عنها) بالاترین شخصیت دنیا و آخرت است/ اهل بیت (ع) در تمام دنیا نقطه مشترک اتحاد مسلمانان اند
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضرت زهرا (رضی الله عنها) بالاترین شخصیت دنیا و آخرت است عنوان کردند: اهل بیت (ع) در تمام دنیا نقطه مشترک اتحاد مسلمانان اند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۵
حزب الله و رژیم صهیونیستی؛ از جنگ سرد تا جنگ فراگیر
در دوره آتش بس میان حزب الله و رژیم صهیونیستی، جنگ سرد و امنیتی شدیدی میان دو طرف در جریان است، جنگی که دامنه‌های آن می‌تواند در هر لحظه به درگیری‌های فراگیر تبدیل شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۰
غرق شدن نوجوان 18 ساله در سد خاکی قصرقند/ اعزام دو گروه نجات از چابهار و زاهدان به محل
مسئول امداد جمعیت هلال احمر شهرستان قصرقند از غرق شدن نوجوان 18 ساله در سد خاکی بخش ساربوک قصرقند خبر داد.

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۱:۱۵
بسیجیان لرزه بر اندام استکبار انداخته اند/رمز موفقیت انقلاب پیروی از ولایت فقیه است
جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروزه بسیجیان لرزه بر اندام استکبار انداخته اند و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت انقلاب است.
۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۳:۰۶
گزارش تصویری/ دومین روز از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در سراوان
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در سراوان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۳:۴۱
حضور 30 نجاتگر سراوانی دوره آموزشی تخصص جست و جو و نجات در حوادث جاده ای
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان گفت: 30 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر در دوره آموزشی تخصصی جست و جو ونجات در حواده جاده ای شرکت کرده اند.
۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۰۹:۳۱
آیین صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس در سراوان آغاز شد +تصویر
صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین صبحگاه بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر در رزمایش الی بیت المقدس در سراوان برگزارشد.
۱۳۹۵/۱۲/۶ - ۱۳:۲۵
فلسطین اولین اولویت جهان اسلام/ تواضع بزرگترین عبادت نزد خداوند است
امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) گفت: متواضع وفروتن باشید همانا تواضع و فروتنی بزرگترین عبادت نزد خداوند است.
۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۵۳
پایان مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزی در سراوان/ شروع مسابقات فرهنگی هنری مدارس
مسئول مدارس حوزه قرآنی آموزش و پرورش شهرستان سراوان از پایان مسابقات قرآن، نماز و عترت در ۱۲ رشته و آغاز پنج رشته فرهنگی و پژوهشی دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۵/۱۲/۴ - ۱۱:۳۵
تجدید میثاق دانش آموزان با شهدای گمنام سراوان+تصاویر
دانش آموزان نمونه دخترانه مهدیه سراوان با شهدای گمنام مسجد علی ابن ابیطالب سراوان تجدید میثاق کردند.
۱۳۹۵/۱۲/۴ - ۰۹:۳۲
افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی در سراوان
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان از افتتاح کلینیک جدید سونوگرافی دربیمارستان رازی سراوان خبر داد.
۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۳:۱۳
بازدید فرماندار سراوان از منطقه صفر مرزی بم پشت
روز گذشته فرماندار سراوان از روستاهای نقطه صفر مرزی در بخش بم پشت بازدید کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۷ - ۰۹:۲۹
عزم جدی مسئولین جهت پرپایی نوروزی متفاوت در سرزمین نخل و نگاره
با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام نوروز سال 96 مسئولین شهرستان سراوان جهت معرفی سراوان و برپایی نوروزی باشکوه تر عزم خود را جزم کردند.