جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۶ - ۱۰:۱۶
شناسه خبر: ۳۵۸۴
 
پاسخگوی اعتماد به آمریکا، کیست؟!!
آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود.»

به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:

 

به نام خدا و برای خدا

بعد از اینکه برجام نتوانست خواسته های رئیس دولت اعتدال را برآورده کند و شکست زود هنگام اعتماد کنندگان به آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قطعی گردید، آقای محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس لب به اعتراف گشود و گفت: «من اعتراف می کنم که اشتباه کردم؛ نباید به حرف جان کری اعتماد می کردم؛ اگر استراتژی و سیاست خود را دنبال می کردم، حالا با مشکل مواجه نمی شدم؛ مسئولیت اشتباهم را می پذیرم؛ ما براساس قول جان کری اظهار نظر کردیم که اشتباه بزرگ بود

بعد از اعترافات آقای ظریف، آقای حسن روحانی که مسئولیت اجراء فوری برجام را بر بعهده دارد، باید به رهبری و ملت ایران پاسخ دهد؛ که با چه انگیزه ای، در یک توافق(برجام) مهم و سرنوشت ساز، تنها به قول شفاهی وزیر خارجه شیطان بزرگ اعتماد نموده و در اقدامی جنایتکارانه، قلب رأکتور اراک را با بتن پر شددستور جمع آوری هزاران سانتریفیوژ صارو سوخت 20 درصد را اکسیدو آب سنگین ذخیره شده را به کشوره عمان صادر نمودید؟!

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران می خواهند بدانند، وقتی که اوباما و جان کری مرتبا اعلام می کردند، که ایرانیها قابل اعتماد نیستند، آقای ظریف، بر اساس دستور چه کسی، به قول شفاهی وزیر خارجه آمریکا اعتماد کرده و پای برجام را امضاء نمود؟!علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گرفتن تعهد کتبی از رئیس جمهور آمریکا، چرا چنین تعهدی از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد و تنها به قول شفاهی آنها اعتماد کرده و تأسیسات هسته ای کشورمان را ویران نمودید؟!

وقتی جریان زر و زور و تزویر با استیضاح وزیر سابق آموزش و پرورش، بخاطر فساد میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مواجه گردید، بلافاصله در یک حرکت گازانبری او را بر کنار کرده تا از افشاء فساد بزرگ 8 هزار میلیارد تومانی توسط نمایندگان انقلابی مجلس جلوگیری نمایدو یا در حادثه برخورد دو قطار که منجر به سوختن جمعی از هموطنانمان شده، جریان نفاق برای نجات وزیر بی کفایت راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن را فدای او نمودندیحتمل این بار وزیر خارجه که مرتبط با باند مرموز نیویورکی ها است، فدای حاج حسن روحانی خواهد شد، تا پشت صحنه جریان لیبرال غربزده دولت اعتدال، توسط نمایندگان انقلابی مجلس برملا نگردد.

تکلیف نمایندگان انقلابی مجلس در خصوص برخورد با اعتماد کنندگان به قول شفاهی آمریکائیها، بسیار سنگین است، زیرا قریب 40 میلیارد دلار به تأسیسات هسته ای کشورمان خسارت وارد شدهو جمع زیادی از جاسوسان آژانس بین المللی با حضور دائمی در مراکز هسته ای کشورمان، امنیت نظام اسلامی را به مخاطره انداخته و بر اساس برجام، قرادادهای استعماری نفتی جدید به مدت 25 سال، آنهم به نفع دشمنان انقلاب اسلامی منعقد گردیده استلذا با افشاء سخنان جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، سکوت نمایندگان، خیانت به کشور محسوب می گردد.

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۶:۵۲
گزارش تصویری از راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سیب و سوران
مردمان شهرستان سیب و سوران، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهان همبستگی مسلمانان برای آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست شدند.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۶:۳۰
گزارش تصویری/ حضور شکوهمند مهرستانی ها در راهپیمایی روز قدس
مردم مومن شهرستان مهرستان هم برای اعلام تنفر از رژیم مستکبر اسرائیل به میدان آمدند.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۶:۰۱
روز جهانی قدس؛ روز انزجار آشکار از استکبار / اختلافات بین مسلمانان ناشی از سیاست های آمریکاست
فرماندار شهرستان سیب و سوران در جمع نمازگزاران در مسجد جامع شهر سوران گفت: مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به طور آشکار از استکبار جهانی اعلام انزجار می کنند.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۲۸
پایان جشنواره مسابقات جام رمضان بانوان/ تیم فوتسال سمن ها ترمز تیم ورزشکاران را کشید
مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان سراوان گفت: جشنواره مسابقات جام رمضان بانوان در شامگاه پنجشنبه به پایان رسید.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۱۸
گزارش تصویری/ راهپیمایی شکوهمند روز قدس در جنوب شرق ایران
مردم مومن و روزه دار شهرستان سراوان صبح امروز با آمدن به میادین فریاد انزجار از استکبار سردادند.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۰۶
روز قدس؛ روز حیات اسلام است/مردم مظلوم فلسطین در رأس مستضعفین جهان قرار دارند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روز قدس، روز حیات اسلام است که دشمنان بدانند ایران همیشه حامی مستضعفان جهان است.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۰۵
سراوان در روز جهانی قدس از خون آشامان اسرائیلی اعلام تنفر کردند/ اسرائیل و آمریکا پرورش دهنده اصلی داعش هستند
یکی از شهروندان سراوانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشت، گفت: مردم شهرستان سراوان با حضور در راهپیمایی روز قدس از اقدامات دجالان خون آشام اسرائیلی اعلام تنفر کردند.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۰۳
روز قدس میراث گران بهای امام خمینی (ره) است/ اتحاد رمز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان گفت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است.
۱۳۹۶/۴/۲ - ۱۰:۰۱
غرش فریاد های توقنده در زادگاه خورشید ایران/ آغاز راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس در سراوان
مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان سراوان در دمای بالای هوا بار دیگر به صحنه آمدند و با فریاد های توفنده اعلام انزجار از رژیم منحوس اسرائیل کردند.
۱۳۹۶/۴/۱ - ۱۷:۲۳
برای پرداخت فطریه تا چه زمانی مهلت داریم؟
در این گزارش استفتاء مقام معظم رهبری در خصوص زمان پرداخت فطریه را بخوانید.

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۰۸:۰۵
اینجا انسان و حیوان هم‌پیاله‌اند/حمل دبه های آب،سهم بازی کودکی در بلوچستان
روستای دهک از توابع شهرستان سراوان قریب به ده است که با کمبود آب آشامیدنی مواجه است و آب آشامیدنی خود را از قنات تأمین می کنند.
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۱۲:۲۲
قاچاق سوخت موجب افت تحصیلی دانش آموزان شده است
رئیس آموزش و پرورش بخش بم پشت شهرستان سراوان از افت تحصیلی دانش آموزان پسر به دلیل همرامی با سوخت کش ها خبر داد.
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۰:۴۶
شهید کریمی جان خود را برای آسایش مردم در طبق اخلاص گذاشت/معتمدین و ریش سفیدان بازوان توانمند جامعه هستند
معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: قاضی شهید ابراهیم کریمی برای آسایش و امنیت مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.
۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۱۱:۰۴
عدم رعایت الگوی مصرف برق عامل خاموشی های ناخواسته/تغییر بار فیلر علت افت ولتاژ بوده است
مدیر اداره برق شهرستان سراوان با بیان اینکه عدم رعایت الگوی مصرف برق عامل خاموشی های ناخواسته است، اظهار داشت: مردم موارد جزئی افت ولتاژ برق را به ما گزارش دهند.
۱۳۹۶/۳/۲۹ - ۱۲:۴۲
عکس نوشته/ لاشخورهای مطبوعاتی ،دنباله رو لاشخورهای سیاسی
در طی حادثه پلاسکو بسیاری از رسانه ها و مطبوعات با زیر سوال بردن مسئولین تهران بر این اتفاق دامن زدند ولی در حادثه پلاسکوی لندن هیچ انتقادی از همین رسانه ها انجام نشد و گویا بطور محسوسی سیاسی کاری کرد...
۱۳۹۶/۳/۲۸ - ۰۱:۲۶
گزارش تصویری/ برگزاری مراسم احیای آخرین شب قدر در شهرستان سیب و سوران
مراسم احیای آخرین شب از لیالی قدر درمسجد محمد رسول الله شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۱۱:۲۸
شیعه و سنی به یاری نیازمندان شتافتند/ توزیع غذای گرم در روستاهای حومه سراوان
جوانان شیعه و سنی شهرستان سراوان به منظور گرامیداشت لیالی قدر میان نیازمندان روستاهای حومه سراوان غذای گرم توزیع کردند.
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۲۳:۳۶
نجواهای عاشقانه دلدادگان به عرش رسید/هیاهوی ندای الهی العفو مردم جنوب شرق در شب دلدادگی
همزمان با فرا رسیدن شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نجواهای عاشقانه و ندای الهی العفو مردم جنوب شرق به عرش رسید.
۱۳۹۶/۳/۲۷ - ۲۳:۲۷
گزارش تصویری/ شب بندگی عشاق در آخرین شب پرفضیلت قدر
مراسم پر فیض شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) و در جوار مزار شهدای سراوان برگزار شد.
۱۳۹۶/۳/۲۹ - ۰۹:۲۷
دوری از یاد خدا مهم ترین عامل ارتکاب به جرم/برپایی سفره های اکرام در کاهش جرایم موثر است
رئیس عقدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان با بیان اینکه دوری از یاد خدا یکی از مهم ترین عوامل ارتکاب به جرم است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از معنویات همیشه جرم ساز خواهد بود.