جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۲
شناسه خبر: ۳۷۸۲
 
یادداشت/
استراتژی دولت برای فرار از بحران ناکارآمدی
دولت برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است.

 به گزارش شستون، محمد عبدالهی نوشت: دولت  برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است. 

 
«مقصر تراشیدن» برای مشکلات و «حمله به همه»، راهکارهای این استراتژی هستند. با توجه به اینکه گردن «دولت قبل» دیگر جا ندارد، «شهرداری و آقای قالیباف»، «قوه قضائیه»، «منتقدان در شبکه های اجتماعی»، «صداوسیما»، «نهادهای انقلابی»!، « ترامپ» و کمی هم « بدعهدی امریکایی ها» و حتی «طبیعت!!» دیگر آستین های تقصیرکار از زبان دولتی ها شده اند!

از یکسو ابتکار، مسئول محیط زیست کشور، "شهرداری تهران" را بدلیل «تردد کامیون های فرسوده» متهم آلودگی هوا اعلام میکند! در حالیکه مسئول محیط زیست کشور! نمی داند (یا نمیخواهد بداند) که متولی نوسازی کامیونهای فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور (زیر نظر وزارت راه و شهرسازی) است نه شهرداری! بهرحال سفرهای خارجی  و فعالیت های سیاسی، فرصتی برای دانستن این مسائل جزئی و پیش پا افتاده! باقی نمیگذارد! حیف که فقط نمیتواند گرد و خاک خوزستان و سیستان و آلودگی تبریز و مشهد را به گردن قالیباف بیندازد!

از آن سو! کواکبیان، وکیل الدوله فراکسیون امید! در اظهاراتی محیرالعقول، علت افزایش قیمت دلار را "نقد منتقدان برجام" برمی شمرد و کمر علم اقتصاد را اینچنین نابود میکند!

از آن طرف، روحانی در گفتگوی تلویزیونی میگوید: «مردم بدانند حقوقهای غیرمتعارف مخصوص قوه مجریه نیست؛ در نهادهای انقلابی هم هست!» بجای برخورد با مفسدان، بجای پاسخگویی به شعور میلیونها ایرانی برای حیف و میل مالشان در حلقوم مدیران دولتی، اینچنین خود را تطهیر میکند!

آیا دولت واقعا گمان میکند که با عملیات حرف به جای عمل میتواند به انتخابات 96 امید داشته باشد؟!
 
 
 
 
 
 
منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا
 
 
انتهای پیام/
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۱۸
وقتی چاقو دسته خود را می برد/اظهارات متناقض یکی از طرفداران سران فتنه از عملکرد دولت یازدهم در سراوان
نشست هم اندیشی مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با جوانان شهرستان سراوان با انتقادات طرفداران آقای روحانی و سران فتنه از عملکرد ضعیف دولت یازدهم در این شهرستان مواجه شد.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۰۷
عجیب‌ترین میوه‌های جهان+ تصاویر
کاربران فضای مجازی تصاویر شگفت‌انگیزی از میوه‌های عجیب و غریب را به اشتراک گذاشتند.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۰۴
خواستگاری عجیب یک دختر از همکلاسی‌اش در وسط خیابان + فیلم
دختری سعی داشت وسط خیابان از همکلاسی خود برای ازدواج جواب مثبت بگیرد اما تقلاهایش نتیجه نداد و پسر جوان او را رها کرد و رفت.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۰۲
لب خوانی از روی تصاویر کار دست مسی داد
ستاره آرژانتینی بارسلونا در اواخر بازی به شدت از دست کاپیتان رئال مادرید خشمگین شد و به او دشنام داد.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۰۱
شوک به تیم برانکو؛ طارمی رفتنی شد
برخی منابع آگاه از جدایی زود هنگام مهدی طارمی از پرسپولیس به دلیل اخلافات بوجود آمده در روز های اخیر خبر دادند.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۲:۰۷
شفاف سازی اموال وزرا مهم ترین راه جلوگیری از فساد اقتصادی/رای اعتماد نمایندگان به وزرا رای اعتماد مردم است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان اظهار داشت: از آنجای که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هستند مفهوم تاثیر رای اعتماد نمایندگان در تعیین وزرا تاثیر غیر مستقیم رای اعتماد مردم در انتخاب یا...
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۰:۴۸
آمریکا طراح اصلی کودتای 28 مرداد ماه/ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی بزرگترین ترفند آمریکا است
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق اظهار داشت: ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی بزرگترین هدف و ترفندی است که آمریکا در پیش برد مقاصد خود به کار می برد و مسلمانان را مانند سوریه و عراق مقابل هم قرار داده و از...
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۰:۰۴
یارانه 45هزار و 500 تومانی امشب واریز می‎شود
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مردادماه ساعت ۲۴ فردا امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۰:۰۲
بدهی کوتاه‌مدت خارجی پس از برجام ۹ برابر شد+ جدول
آمارهای جدید نشان از این دارد که میزان بدهی های کوتاه مدت خارجی در پسابرجام رشد حدود ۹۰۰ درصدی را تجربه کرده است.
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۰:۰۱
کشت برنجهای آلوده در جنوب تهران متوقف شد
برخی از کشاورزان جنوب تهران اقدام به کشت برنج در بخش قلعه نو شهرستان ری کرده و با استفاده از آب های نامتعارف مزارع خود را آبیاری می کردند که با شناسایی به موقع توسط فرمانداری، جهاد کشاورزی و شبکه بهدا...

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۶/۵/۲۳ - ۱۲:۲۵
اعتراض مردمی رخ داد/ مردم شهر "گُشت" مقابل فرمانداری سراوان تجمع کردند+ تصویر
جمعی از مردم شهر "گُشت" به دلیل کم آبی و انتقال آب از این شهر به رووستای دهک به نشانه اعتراض مقابل فرمانداری سراوان تجمع کردند.
۱۳۹۶/۵/۲۵ - ۰۹:۰۶
تشییع پیکر شهید وحید رضا رسولی بر دستان مردم مرزدار سرزمین نخل و آفتاب+ تصاویر
صبح امروز پیکر پاک شهید وحید رضا رسولی بر دستان مردم مرزدار سرزمین نخل و آفتاب تشییع شد.
۱۳۹۶/۵/۲۱ - ۱۰:۰۱
بی مهری به هنر گلیم بافی/ احیای هنرهای خانگی در راستای شناساندن فرهنگ و‌هنر کهن ایران زمین به سایر ملل
جوان ترین بانوی بافنده گلیم بلوچی گفت: احساس می کند که به هنر گلیم بافی بی مهری صورت گرفته است و از مسئولین خواست تا در حد توانشان برای احیای این هنر تلاش کنند.
۱۳۹۶/۵/۲۱ - ۰۹:۲۸
برگزاری نهمین دوره جشنواره هفتگی بازی های بومی و محلی در روستای دریدر سراوان+ تصاویر
نهمین دوره از جشنواره هفتگی بازی های بومی و محلی در روستای دریدر شهرستان سراوان برگزار شد.
۱۳۹۶/۵/۲۳ - ۱۰:۵۴
حل مشکلات اقتصادی، دندان شکن ترین جواب به مخالفان ایران/برای گسترش دین اسلام با جهان تعامل داشته باشید
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان اظهار داشت: دندان شکن ترین جواب برای مخالفانی که می خواهند تفرقه ایجاد کنند حل مشکلات اقتصادی و امنیتی است.
۱۳۹۶/۵/۲۱ - ۱۱:۰۴
لزوم ورود سرمایه گذاران به صنایع کوچک/ سراوان دارای تنها کارگاه زنده ساخت "سواس‌" در استان است
کار آفرین بخش صنایع دستی گفت: لازم است تا سرمایه گذاران جهت حمایت از صنایع کوچک به این عرصه ورود کنند تا کارآفرین بتواند تمامی استعداد ها و هنرش را به معرض نمایش بگذارد.
۱۳۹۶/۵/۲۴ - ۰۹:۳۴
دست و پنجه نرم کردن ۱۵ ساله مردم "دِهَک" با کم آبی/ انتقال آب از گشت به اسفندک یک طرح ملی است
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی روستای دهک با بیان اینکه این روستا قریب 15 سال است که مشکل کمبود آب دارد، گفت: پروژه انتقال آب از گشت به اسفندک یک طرح ملی است که تمامی روستاهایی که در این مسیر قرار گرفته...
۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۴:۱۸
وقتی چاقو دسته خود را می برد/اظهارات متناقض یکی از طرفداران سران فتنه از عملکرد دولت یازدهم در سراوان
نشست هم اندیشی مشاور استاندار سیستان و بلوچستان با جوانان شهرستان سراوان با انتقادات طرفداران آقای روحانی و سران فتنه از عملکرد ضعیف دولت یازدهم در این شهرستان مواجه شد.
۱۳۹۶/۵/۲۱ - ۱۰:۲۰
آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور/ صدور کارت حمایت تحصیلی برای افراد ایرانی فاقد کارت هویتی
بخشدار بم پشت شهرستان سراوان گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل کودکان و با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام دانش آموزان، بخشداری ها با همکاری آموزش و پرورش برای کلیه اشخاص فاقد مدارک هویتی واجب التع...
۱۳۹۶/۵/۲۴ - ۱۷:۰۹
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و فرآورده های خرمای سراوان به روایت تصویر
در حاشیه دومین جشنواره هامین نمایشگاه صنایع دستی و فرآورده های خرما در روستای هدف گردشگری ناهوک شهرستان سراوان برگزار شد.