سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶

اوقات شرعی

سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۲
شناسه خبر: ۳۷۸۲
 
یادداشت/
استراتژی دولت برای فرار از بحران ناکارآمدی
دولت برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است.

 به گزارش شستون، محمد عبدالهی نوشت: دولت  برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است. 

 
«مقصر تراشیدن» برای مشکلات و «حمله به همه»، راهکارهای این استراتژی هستند. با توجه به اینکه گردن «دولت قبل» دیگر جا ندارد، «شهرداری و آقای قالیباف»، «قوه قضائیه»، «منتقدان در شبکه های اجتماعی»، «صداوسیما»، «نهادهای انقلابی»!، « ترامپ» و کمی هم « بدعهدی امریکایی ها» و حتی «طبیعت!!» دیگر آستین های تقصیرکار از زبان دولتی ها شده اند!

از یکسو ابتکار، مسئول محیط زیست کشور، "شهرداری تهران" را بدلیل «تردد کامیون های فرسوده» متهم آلودگی هوا اعلام میکند! در حالیکه مسئول محیط زیست کشور! نمی داند (یا نمیخواهد بداند) که متولی نوسازی کامیونهای فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور (زیر نظر وزارت راه و شهرسازی) است نه شهرداری! بهرحال سفرهای خارجی  و فعالیت های سیاسی، فرصتی برای دانستن این مسائل جزئی و پیش پا افتاده! باقی نمیگذارد! حیف که فقط نمیتواند گرد و خاک خوزستان و سیستان و آلودگی تبریز و مشهد را به گردن قالیباف بیندازد!

از آن سو! کواکبیان، وکیل الدوله فراکسیون امید! در اظهاراتی محیرالعقول، علت افزایش قیمت دلار را "نقد منتقدان برجام" برمی شمرد و کمر علم اقتصاد را اینچنین نابود میکند!

از آن طرف، روحانی در گفتگوی تلویزیونی میگوید: «مردم بدانند حقوقهای غیرمتعارف مخصوص قوه مجریه نیست؛ در نهادهای انقلابی هم هست!» بجای برخورد با مفسدان، بجای پاسخگویی به شعور میلیونها ایرانی برای حیف و میل مالشان در حلقوم مدیران دولتی، اینچنین خود را تطهیر میکند!

آیا دولت واقعا گمان میکند که با عملیات حرف به جای عمل میتواند به انتخابات 96 امید داشته باشد؟!
 
 
 
 
 
 
منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا
 
 
انتهای پیام/
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۱/۸ - ۱۰:۱۱
پیش بینی بارش باران در سیستان و بلوچستان/ دمای هوا 5 درجه کاهش می یابد
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از کاهش 5 درجه ای دمای هوا در روز های آینده خبر داد و گفت: از امروز در نیمه شمالی استان شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیا است.
۱۳۹۶/۱/۸ - ۱۰:۰۸
برگزاری طرح های فعال مشاوره در سراوان+تصویر
کارشناسان مشاوره و ممدکاری معاونت اجتماعی و کلانتری های شهرستان سراوان اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای فعال در پایگاه های نوروزی کردند.
۱۳۹۶/۱/۷ - ۱۰:۰۸
گزارش تصویری/بازدید مسئولین از اعتکاف نوروزی در سراوان
مسئولین شهرستان سراوان از طرح های اعتکاف نوروزی در مدارس سراوان بازدید کردند.
۱۳۹۶/۱/۷ - ۱۰:۰۰
سراوان مهد عارفان غزل سرا/شناسایی غزل سرایان در سایه تبیین بیشتر
مسئول موزه سراوان گفت: شهرستان سراوان به نوعی زادگاه عارفان و عاشقان غزل سرا می باشد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۱۰:۵۶
دیدار و دلجویی فرمانده انتظامی شهرستان از خانواده شهدا
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ایام نوروز با خانواده شهدا دیدار و دلجویی کرد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۹:۴۵
برگ های جوشانده کاکوتی، نوشابه خنک کننده/پارچین، گیاهی با خاصیت درمان بیماری های گوارشی
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سراوان گفت: در هندوستان برگ های جوشانده گیاه کاکوتی را به عنوان نوشابه خنک کننده می نوشند.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۴۰
ثبت نام 309 داوطلب انتخابات شورای روستاهای بخش بم پشت سراوان
بخشدار بم پشت از ثبت نام 309 داوطلب در انتخابات شورای روستا های در این بخش خبر داد.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۰۹
پاک سازی میدان ۲۲ بهمن از زباله ها توسط مسئولین سراوانی+ تصاویر
مسئولین شهرستان سراوان به همراه جمعی از جوانان میدان 22 بهمن این شهرستان را پاک سازی کردند.
۱۳۹۶/۱/۴ - ۱۴:۱۶
عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی بودن کار/ انتخابات در کشور افتخار آمیز است
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه کار عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی است، گفت: انتخابات پدیده ای افتخار آمیز در کشور و مایه عزت نظام است‌.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۵۲
گزارش تصویری/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی سراوان
نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان به مناسبت آغاز سال جدید برپا شد.

پربننده ترین ها

پربحث ترین

۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۵:۳۵
سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورای بخش بم بشت به دلیل قطع شدن اینترنت/ رئیس مخابرات سراوان: مسئول پاسخگویی به شما نیستم
به دلیلی قطع شدن اینترنت بخش بم پشت، ثبت نام داوطلبین شورای با مشکل مواجه شد و موجب سرگردانی داوطلبین ثبت نام شورا در این بخش شد.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۲:۳۹
تصویر اولین نوزاد به دنیا آمده سال 96 در شهرستان سراوان
پایگاه خبری شستون، تصویر اولین نوزاد به دنیا آمده سال 96 در شهرستان سراوان را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۵۲
گزارش تصویری/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی سراوان
نمایشگاه صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان به مناسبت آغاز سال جدید برپا شد.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۲:۵۷
۲۹ نوزاد در بیمارستان رازی سراوان متولد شد
29 نوزاد در بیمارستان رازی شهرستان سراوان از ابتدای سال 96 تا کنون به دنیا آمده اند.
۱۳۹۶/۱/۴ - ۱۴:۱۶
عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی بودن کار/ انتخابات در کشور افتخار آمیز است
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه کار عامل توسعه اقتصادی و خودکفایی است، گفت: انتخابات پدیده ای افتخار آمیز در کشور و مایه عزت نظام است‌.
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۰۹
پاک سازی میدان ۲۲ بهمن از زباله ها توسط مسئولین سراوانی+ تصاویر
مسئولین شهرستان سراوان به همراه جمعی از جوانان میدان 22 بهمن این شهرستان را پاک سازی کردند.
۱۳۹۶/۱/۲ - ۱۳:۲۶
بکارگیری اصولی و شایسته نیروی کار، شکوفایی اقتصادی را در پی دارد
محقق رشته اقتصاد گفت:یکی از ارزشمندترین سرمایه های هر کشوری معطوف به نیروی کار می شود که با ایجاد فرصت های مناسب و بکارگیری اصولی و شایسته آن می توان شکوفایی اقتصادی را تضمین کرد.
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۳۵
چگونه با زن رویاهای خود ازدواج کنیم؟
هر مردی در دنیا خواهان ازدواج با زن رویاهای خود است، این زن معمولاً باید وی‍ژگی‌هایی داشته باشد که مطلوب و مورد علاقه آن مرد است، برای ازدواج با زن رویایی خود باید مهارت‌ها و راهکارهای لازم را بیاموزی...
۱۳۹۶/۱/۳ - ۱۰:۳۳
آيا می‌توان هنگام طلاق ملکی‌ را که‌ به‌ نام همسر کرده‌ایم، بازپس گرفت؟
برخی از افراد، ملک مسکونی خود یا ملک دیگری را به نام همسرشان می‌کنند و هنگام مطرح شدن مسئله طلاق، بحث بازپس‌گیری ملک منتقل شده به همسر پیش می‌آید. حال باید دید قانون در این مورد چه می‌گوید؟
۱۳۹۶/۱/۶ - ۰۰:۴۰
ثبت نام 309 داوطلب انتخابات شورای روستاهای بخش بم پشت سراوان
بخشدار بم پشت از ثبت نام 309 داوطلب در انتخابات شورای روستا های در این بخش خبر داد.