800
۰
۲
با حضور مسئولین کشوری؛

مرکز سرپناه شبانه کارتن خواب ها و بی خانمان ها در سراوان افتتاح شد+تصاویر

با حضور جمعی از مسئولین کشور مرکز سرپناه شبانه کارتن خواب ها و بی خانمان ها در سراوان افتتاح شد.
trfhjrt
trfhjrt
به گزارش شستون، مرکز سرپناه شبانه کارتن خواب ها و بی خانمان ها با حضور پورشبانان قائم مقام رئیس بهزیستی کشور، بریمانی مدیر کل دفتر توانمند سازی زنان و خانواده، عبدالله زاده قائم مقام توانمند سازی مشارکت های مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی کشور و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان افتتاح شد.
 

عبدالعزیز ارباب رئیس سازمان بهزیستی سراوان در حاشیه مراسم افتتاح مرکز سرپناه شبانه رحمان سراوان گفت: بحث اعتیاد و شیوع آن یکی از مسائل مهم در شهرستان است.
وی به وجود 200 کارتن خواب و بی خانمان در سراوان اشاره کرد که نیازمند راه اندازی مرکز سرپناه شبانه در این شهرستان احساس می شد که از شیوع بیماری های عفونی و اثرات پرخطر کاسته شود.
رئیس سازمان بهزیستی سراوان در ادامه داد: علاوه بر این مرکز نیاز به راه اندازی سه مرکز دیگر در سراوان، یک مرکز در سیب و سوران و یک مرکز در مهرستان است.
شایان ذکر قائم مقام رئیس بهزیستی کشور، بریمانی مدیر کل دفتر امور زنان  و خانواده بهزیستی کشور و قائم مقام توانمند سازی مشارکت های مردمی و اشتغال سازمان بهزیستی از مرکز ساماندهی و توزیع غذای گرم که توسط خیرین شهرستان سراوان راه اندازی شده است، بازدید کردند.
 
 


انتهای پیام/1319
 
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 4957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
نصیر سپاهیان
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید وخدا قوت وتشکر از شما عزیزان دست اندر کار عالیه وامیدوارم‌که‌این کار تا اخر به روال خود باقی بماند (شهروند از سراوان بزرگ)
نصیر سپاهیان
Iran, Islamic Republic of
تنها خوابگاه مشکل کارتن خواب هارا حل نمیکنه باید ساماندهی شوند وتوضیع معتادن به معتادین کارتن خواب وسامان دهی کارتن خواب های زن چراکه‌امراض وبیماریهای واگیر از نوع ایدزدر این گونه معتادین شیوع دارد