800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

بارش باران هیچ گونه خسارتی در سراوان نداشته است

بارش باران در روز گذشته در شهرستان سراوان هیچ گونه خسارات به زمین های کشاورزی و سطح شهرستان ند اشته است.
بارندگی
بارندگی
بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: پس از مدت ها شاهد نزول برکات خداوند در این شهرستان بودیم که از بابت خدا را شاکر هستیم.
وی افزود: میزان بارندگی در شهرستان سراوان نسبت به دیگر نقاط استان کم بوده است وخساراتی را در این شهرستان به دنبال نداشته است.
مهران محمودی شهردار سراوان هم در گفت و گو با خبرنگار ما اذعان داشت: در پی بارندگی روز گذشته جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی، پرسنل شهرداری و آتش نشانی در آماده باش کامل بودند.
وی از سازمان آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و مسکن و شهرسازی که اعلام آمادگی و در اختیار قرار دادن وسایل نقیله جهت کمک به مردم را داشتند، تشکر و قدر دانی کرد.
شهردار سراوان خاطر نشان کرد: هیچ گونه خسارتی در سطح شهرستان سراوان تا کنون گزارش نشده است و بارندگی به صورت سیل آیا نبوده است.
شیر زاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه میزان بارندگی اندک بوده است، اظهار داشت: طبق برآورد صورت گرفته از سوی کارشناسان این اداره تا کنون هیچ گونه خساراتی به زمین های کشاوزی، باغات و محصولات کشاورزی وارد نشده است و از سوی شهروندان و کشاورزان هم هیچ گونه گزارشی مبنی بر آسیب وارد شدن به محصولات کشاورزی دریافت نشده است.
 انتهای پیام/1319
 
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 4997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *