800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

نماز عید فطر در مصلای المهدی سراوان برگزار می شود/عید فطر،عید بازگشت به فطرت و سرشت است

پرداخت زکات فطره از غروب شب عید فطر واجب می شود.طبق نظرمراجع تقلید میزان زکات فطره برای هر نفر یک صاع معادل سه کیلو گندم یا جو یا خرما یا کشمش و یا برنج است که باید تا پایان نماز عید فطر به افراد مستحق پرداخت کند.
دهقان
دهقان
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت:عید فطر در واقع عید بازگشت به فطرت و سرشت است و ماه رمضان ، ماه پیروزی بر طاغوت نفس است .
وی با اشاره به اینکه مسلمانان به دستور خداوند سی روز را در ماه مبارک رمضان  روزه می گیرند خاطر نشان کرد:عید سعید فطر مراسمی است که خداوند فرمان داده در پایان ماه مبارک رمضان مسلمانان اجتماع کنند و با گفتن الله اکبر الله اکبر، لااله الا الله والله اکبر ،الله اکبرو لله الحمد ،الله اکبرعلی ما هدانا در جهاد با نفس شور و شعف خود را اعلام کنند.
 امام جمعه شهرستان سراوان گفت:نماز عید فطر روزچهارشنبه ساعت هفت و سی دقیقه در مصلای المهدی شهرستان سراوان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان هم چنین میزان زکات فطره را باتوجه به قوت غالب برای هر نفر مبلغ 6 هزار تومان و هم چنین کفاره روزه غیرعمد را مبلغ 2 هزار تومان اعلام کرد.
 
انتهای  پیام/1319
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 1427
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *