800
۱

کشف بيش از 765 کيلو انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي استان از کشف بيش از 765 کيلو انواع موادمخدر و دستگيري هفت قاچاقچي و توقيف سه دستگاه خودرو در دو عمليات پليسي خبر داد.
مواد مخدر
مواد مخدر
  
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی سردار "حسين رحيمي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با شناسايي يک باند توزيع کننده مواد مخدر از قصد اعضاي اين باند براي انتقال مقادير متنابهي مواد افيوني از محورهاي فرعي "کناربست سراوان به سمت سوران" با استفاده از دو دستگاه خودرو مطلع شدند.
وي در ادامه افزود: با توجه به اهميت موضوع بلافاصله تيمي از پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در محور حمل و جابجايي مواد مستقر شده و موفق به شناسايي دو خودرو حامل مواد شدند.
اين مقام ارشد انتظامي استان از اجراي کمين ماموران بر سر راه قاچاقچيان مواد مخدر خبر داد و گفت: عدم توجه قاچاقچيان به دستور ايست ماموران باعث ايجاد درگيري مسلحانه شد که حجم آتش پليس فرصت هرگونه اقدام را از قاچاقچيان سلب کرد و با تنگ شدن عرصه بر خود به سمت کوهاي گوهرناگان متواري شدند.
سردار رحيمي به پاکسازي منطقه توسط ماموران پليس موادمخدر و يگان تکاوري شهرستان سراوان و دستگيري دو قاچاقچي اشاره و تصريح کرد: در اين عمليات ، 487 کيلو و 900گرم ترياک، 157 کيلو و 800 گرم حشيش و 20 کيلوگرم مرفين از دو خودروي به جا مانده از قاچاقچيان که داخل گالن هاي سوخت بطور ماهرانه اي جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان به عمليات موفق پليس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پليس راه "زاهدان - بم" حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه اتوبوس مشکوک و در اقدامي به موقع آن را متوقف کردند.
سردار رحيمي در ادامه افزود: ماموران در بازرسي اين خودرو ، 100 کيلوگرم ترياک را کشف کردند که در اين راستا پنج قاچاقچي نيز دستگير شدند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 1043
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *