800
۰

«بیت رهبری» آزادترین مکان برای بیان عقاید و دغدغه‌‌هاست

زینلیان گفت: حضور در بیت رهبری آزادترین مکان برای ابراز بیانات، دغدغه‌ها و مسائل گوناگون است و در هیچ جلسه‌ای با مسئولین این مقدار آزادی عمل برای طرح مباحث وجود ندارد.
دبیر کل دانشجویی
دبیر کل دانشجویی
به گزارش شستون ؛به نقل از تسنیم ،حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به دیدار صمیمی دانشجویان با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضور در بیت رهبری آزادترین مکان برای ابراز بیانات، دغدغه‌ها و مسائل گوناگون است و در هیچ جلسه‌ای با مسئولین، این مقدار آزادی عمل برای طرح مباحث وجود ندارد.
وی افزود: مقام معظم رهبری در زمینه به کار بردن شعارها و واژگان و جذب حداکثری و مبحث بیرون نکردن افراد از دایره انقلاب بیاناتی را  فرمودند که نصب العین دانشجویان خواهد بود.
این فعال دانشجویی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت برگزاری برنامه‌های علمی و تخصصی در دانشگاهها، عنوان کرد: انشاالله در سال آینده با توجه به انتخابات حساس سال 96 در این زمینه نیز شاهد تقویت کرسیهای آزاداندیشی و تریبونهای تخصصی، سیاسی خواهیم بود.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید دوباره مقام معظم رهبری بر لزوم برخورد با اردوهای مختلط را یادآور شد و افزود: یکی از مهمترین تذکرات ایشان به مسئولین جمع‌کردن غائله اردوهای مختلط در دانشگاهها است چرا که خانواده‌ها با حساسیت فراوان فرزندان خود را به دانشگاهها فرستاده و وجود این رفتارها و برگزاری کنسرتهای مختلط موجب دغدغه خانواده‌ها و افرادی می‌شود که دانشگاه را محل تعلیم، تربیت و آموزش می‌دانند.
زینلیان تاکید کرد: از مهمترین نکات 12گانه امام خامنه‌ای خطاب به دانشجویان، حضور فکری و فیزیکی در  دانشگاهها  در جهت دفاع از نظام  اسلامی، تقویت و هم‌افزایی تشکلهای دانشجویی، ارتباط بیشتر و جبهه‌ای عمل کردن تشکلهای انقلابی، گسترده کردن این ارتباط با دانشجویان جهان اسلام و کمپینی بر ضد صهیونیسم جهانی و امریکای جهان‌خوار است.
وی در پایان با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بنده روی مسئله‌ی فتنه حسّاسم»، خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله‌ای که در بین نیروهای انقلابی در سالیان اخیر وجود دارد عدم خط‌کشی صریح مسئولین امر در برابر فتنه می‌باشد و تا زمانی که افراد و گروهها و جناحهای سیاسی خط‌کشی مشخص شده خود را با فتنه مشخص نکنند، بقیه دسته‌بندیها و خط‌کشیها آنچنان اهمیت خاصی ندارد و خیانتی که در سال 1388 به رای ملت صورت گرفت  هنوز موجب دلخوری و ناراحتی ملتی ایران است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 1430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *