800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

اقتصادمقاومتی مانند بالن است/ گروه جهادی ولایت به صورت رایگان اعتکاف علمی تشکیل می دهند

بهترین فاکتور برای اتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و خرید نکردن از اجناس خارجی است.
نوروزی
نوروزی
به گزارش پایگاه خبری شستون کشور جمهوری اسلامی ایران از نظر دارا بودن معادن و مراتع حاصل خیز از مزیت ویژه ای نسبت به دیگر کشور های منطقه برخوردار است .اگر مسئولین با کمک آحاد ملت بتوانند منابع طبیعی و نیروی انسانی کشور را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنند میتوانند در بحث اقتصاد مقاومتی موفق شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بحث اقتصاد است گفت:12مورد نام گذاری از سال 72 تا 95 درمورد اقتصاد بوده که امسال مقام معظم رهبری بر اقدام و عملی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند.
حسن نوروزی با بیان اینکه باید مزیت های آموزش وپرورش در خصوص اقتصاد مقاومتی را بشناسیم افزود:در بحث اقتصاد هزینه وفایده موضوع اصلی است و هرچقدر اختلاف به نفع فایده بیشتر باشد اقتصاد مطلوب تر است.
وی باتوجه به اینکه دانش آموزان و اولیای آنها میتوانند به نوعی در اقتصاد مقاومتی نقشی داشته باشند تصریح کرد گروه جهادی ولایت متشکل از معلمین در روزهای پنجشنبه به صورت رایگان برای دانش آموزان اعتکاف علمی تشکیل میدهند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان اقتصاد مقاومتی رامانند بالن دانست که هرچه بالن اوج بگیرد باید تزریق انژری شود و یا باراضافی آن کم شود خاطر نشان کرد :برای اینکه در اقتصاد مقاومتی به هدف خود برسیم باید خیلی از برنامه های مضر را از جامعه حذف کنیم.
 
 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب: 1044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *