800
۰
با رمز یا فاطمه الزهرا(س) انجام شد؛

آغاز رزمایش بزرگ الی بین المقدس در سیستان و بلوچستان/حضور ۹۸ گردان در ۱۹ شهرستان برای اجرای این رزمایش

رزمایش بزرگ الی مبیت المقدس با حضور 98گردان از امروز با رمز یا فاطمه الزهرا(س) که توسط فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس اعلام شد، کار خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
رز
رز
به گزارش شستون، به نقل از عصرهامون، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مراسم آغاز رزمایش الی بیت المقدس استان اظهار کرد: در جنگ تحمیلی که بیش از 80کشور در جنگ با ایران اسلامی مشارکت داشتند، ملت ایران پاسخ کوبنده ای را به دشمنان دادند و امروز نیز بسیجیان با وحدت و انسجام در کنار هم بوده و آماده دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب در سیستان و بلوچستان از امروز 26 بهمن آغاز و تا 6 اسفند ماه امسال در 19شهرستان ادامه خواهد داشت.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس از امروز تا 6اسفند ادامه دارد
سردار حسین معروفی بیان کرد: این رزمایش سالانه از طریق قرارگاه امام هادی (ع) در مرکزیت استان در قالب گردان‌های بیت المقدس و کوثر برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این رزمایش 98گردان شامل 76گردان بیت المقدس برادران و 22گردان کوثر خواهران شرکت خواهند کرد و آقایان 48ساعت و خواهران در مدت 24ساعت به انجام برنامه های درنظر گرفته شده خواهند پرداخت.

حضور 98 گردان در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس
این مسئول با بیان اینکه این رزمایش به صورت اردوگاهی و خارج از شهرها برگزار می شود، گفت:  این رزمایش از امروز در 6 شهرستان کنارک، چابهار، قصرقند، نیکشهر، سرباز و فنوج به صورت همزمان برگزار و برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمرینات عملی، صبحگاه، فعالیت فرهنگی، رزم شبانه همراه با انفجارات و اجرای رزمایش عملی- تاکتیکی از برنامه‌های این رزمایش خواهد بود که با رعایت کامل نکات ایمنی و به صورت کاملا واقعی انجام خواهد شد.
سردار معروفی در ادامه سخنان خود پیام این رزمایش را برای دوستداران نظام، تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و برای دشمنان نا امیدی عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در این رزمایش قرارگاه امام هادی(ع)، 117گردان حضور داشته اند و حضور بانوان در سال گذشته خصوصا در جنوب استان ستودنی بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 5464
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *