800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

ازکشور پاکستان انتظار می رود مقابل اشرار ایستادگی کند/یاد و خاطره شهدا در جامعه اهل سنت زنده است

امام جمعه موقت اهل سنت جالق عوامل حادثه دلخراش روز گذشته جکیگور پیشین را به شدت محکوم کرد.
مرزبانان
مرزبانان
مولوی  اسماعیل رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق در پی به شهادت رسیدن 4مرزبان غیور ایرانی به دست اشرار مسلح در منطقه جکیگور پیشین در گفت و گو با شستون ،ضمن ابراز ناراحتی و تأسف به این حادثه دلخراش ،اقدامات تروریستی و حملات مسلحانه اشرارروز گذشته درمنطقه جکیگور پیشین را به شدت محکوم کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه دلخراش در روز عید فطر رخ داده  و مردم منطقه را در سوگ و ماتم از دست دادن مرزبانان نشانده است ،از مسئولین خواست تا هرچه سریعتر عاملین این حادثه دلخراش را شناسایی و به سزای اعمال برسانند .
امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت :از کشور پاکستان که همیشه در مقابل این اقدامات سکوت کرده است انتظار می رود تا مانند ایران با برنامه ریزی درست کشور خود را مکان امنی برای اشرار تبدیل نکند و مقابل آنها ایستادگی ایستادگی کند.
مولوی اسماعیل رئیسی با بیان اینکه ملت شریف ایران از شهادت ترسی ندارد تصریح کرد:تروریست در دنیا و هم در آخرت جایگاهی ندارد و جز رسوایی، خواری، ذلت و تباهی در آخرت چیز دیگری عایدشان نخواهد شد.
    وی در پایان گفت:ما مدیون شهدا و خانواده شهدا که با  تقدیم کردن جان خود در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران امنیت را برای این منطقه به وجو آورده اند هستیم و همیشه یاد و خاطره آنها در جامعه اهل سنت زنده است.
 
انتهای پیام/1319 
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 1453
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *