800
۰
یورو 2016

گریژمان در حد مسی و رونالدو

عضو تیم ملی فرانسه معتقد است مهاجم خروس‌ها در سطح مسی و رونالدو است.
مسی
مسی
به گزارش شستون به نقل از خبرگزاری فارس، آنتوان گریژمامن مهاجم تیم ملی فرانسه در دیدارهای جام ملت‌های اروپا درخشش زیادی داشته و موفق شده با 6 گل زده در صدر گلزنان یورو قرار داشته باشد.
مهاجم فرانسوی در دیدار مقابل آلمان هم موفق شد دو بار دروازه ژرمن‌ها را باز کند تا با فرانسوی‌ها در آستانه کسب عنوان قهرمانی اروپا قرار داشته باشد.
در این رابطه باکاری سانیا هم‌تیمی گریژمان اعتقاد دارد که آنتوان در کنار بزرگان فوتبال جهان قرار دارد، او معتقد است که او در حد مسی و رونالدو است.
وی گفت: گریژمان به نوعی در حال انتقام گیری از آکادمی‌های فوتبال فرانسه است که او را مورد تایید قرار ندادند. او راه سخت را انتخاب کرده است و سزاوار رسیدن به هدفش است.
گریژمان در فصل گذشته لالیگا 22 بار دروازه حریفان را گشود اما رونالدو 35 بار موفق به گلزنی شد و مسی هم 26 بار توپ را از خط دروازه‌ها عبور داد.
سانیا درباره رونالدو افزود: او بازیکنی استثنایی و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است. او بازیکنی است که کار ما مقابل او راحت نخواهد بود و نباید یک لحظه ار او چشم برداریم، مطمئن باشید به او فضای اضافه‌ای در بازی نخواهیم داد.
انتهای پیام/آ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 1462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *