800
۰
در مراسم بزرگداشت سالروز امور تربیتی عنوان شد:

پیشتازی خیرین سراوانی در امر مدرسه سازی/پیروزی انقلاب اسلامی در سایه تربیت اسلامی /آموزش و پرورش زیر بنای جامعه است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان در مراسم بزرگداشت روز امور تربیتی گفت: خیرین سراوانی در امر مدرسه سازی از دولت سبقت گرفته اند.
rhewhbes
rhewhbes
به گزارش شستون، مراسم بزرگداشت سالروز امور تربیتی و تریبت اسلامی شهرستان سراوان با حضور مولوی حقانی امام جمعه مسجد جامع صدیق اکبر سراوان، بزرگ زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، میرمرادزهی معاون آموزش ابتدای و جمعی از معلمین و دانش آموزان در سالن اجتماعات الغدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم مولوی حقانی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع صدیق اکبر شهرستان سراوان با بیان اینکه اعتماد بنفس بزرگترین سرمایه انسان است، گفت: شخصیت نوجوانان و دانش آموزان باید به صورت اسلامی شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه در دوره نوجوانی شخصیت افراد شکل می گیرد، افزود: کوچکترین لغزشی که در زندگی نوجوانان رخ دهد باعث شکست و معلولیت آنها خواهد شد.
مولوی حقانی با اشاره به اینکه همه مشکلات آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش حل می شود، تصریح کرد: آموزش و پرورش در علم نقش مهمی داشته و زیر بنای هر جامعه ای می باشد.
بزرگ زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان سراوان در این مراسم با بیان اینکه خیرین سراوانی در امر مدرسه سازی از دولت سبقت گرفته اند، گفت: در سراوان 37 مدرسه توسط خیران ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه تعلیم وتربیت موادی یک دیگر هستند، اظهار داشت: کسب رتبه های برتر کنکور در سراوان با برنامه ریزی های منسجم مربیان باعث ارتقای جایگاه آموزشی سراوان در استان و کشور شده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان با بیان اینکه برخی از معلمان از منابع مالی خود در امر ساخت فضای آموزشی استفاده می کنند، افزود: مریبان سراوانی در کنار آموزش دانش آموزان در امر خیری فعال هستند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تربیت اسلامی تاثیر مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.
بزرگزاده در پایان گفت: اولیا سهم بزرگی در تربیت فرزندان خود دارند و همه ما باید تلاش کنیم که جامعه و فرزندان به صورت اسلامی رشد کنند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
 
 
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 5654
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *