800
۰
امام جمعه موقت جالق:

عدم تحقق وعده های رئیس جمهور در سراوان/روحانی نباید وقت خود را صرف مذاکره با آمریکا می کرد

امام جمعه موقت شهر جالق گفت: ما معتقد هستیم که تمام وعده های رئیس جمهور محقق نشده است.
hrehshse
hrehshse
مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون با بیان اینکه رئیس جمهور ایران باید جوابگوی عدم تحقق وعده های خود باشد، گفت: ما معتقد هستیم که تمام وعده های رئیس جمهور محقق نشده است.
وی عنوان کرد: رئیس جمهور کشور در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغالی زایی سراوان اقدامی انجام نداده است.
امام جمعه موقت شهر جالق در ادامه با بیان اینکه مشکلات اشتغال و اقتصادی شهرستان هنوز بر قوت خود باقی است، اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باید جلوی سو استفاده گران و فاسدین اداری را بگیرد.
وی با شاره به اینکه رئیس جمهور ایران نباید وقت خود را صرف مذاکره با آمریکا می کرده است، تصریح کرد: روحانی اگر وقت ریاست جمهوری خود را صرف حل مشکلات جامعه و خدمت به مردم می کرد، در حال حاضر شاهد نتیجه بهتری در رفع مشکلات اقتصادی بودیم.
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: کسانی که کاندید ریاست جمهوری می شوند، در این راستا به وعده هایی که  توان عمل به آنها را دارند، قول دهند.
وی در پایان افزایش فقر و اشتغال زایی را از بزرگترین مشکلات شهرستان سراوان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در راستای سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان هستیم خواسته ما این است که روحانی به وعده های خود عمل کند و آنها را محقق سازد.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 5669
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *