800
۰
در جلسه شورای اسلامی سراوان عنوان شد:

وضع کردن تفکیک بم پشت در برنامه کاری شورا/اختلافات مردمی، بزرگترین مشکل بخش بم پشت

رئیس شورای شهرستان سراوان در جلسه شورا گفت: تفکیک شهر بم پشت به دو بخش در برنامه کاری شورا قرار دارد.
jhjhg
jhjhg
به گزارش شستون، جلسه شورای اسلامی سراوان با حضور بارانی درازهی رئیس شورای اسلامی، مولوی حقانی امام جمعه مسجد جامع صدیق اکبر، مولوی حکیمی امام جمعه شهر محمدی و جمعی از مسئولین و روئسای شوراها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه بارانی درازهی رئیس شورای شهرستان سراوان با بیان اینکه تفکیک شهر بم پشت به دو بخش در برنامه کاری شورا قرار دارد، گفت: در این برنامه دهستان اسفندک-کوهک ارتقا خواهد یافت و به بخش تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه بخش بم پشت با مشکلات اجتماعی زیادی روبرو است، افزود: شهر بم پشت از نظر راه های ارتباطی
دچار مشکل است.
رئیس شورای شهرستان سراوان با بیان اینکه پروژه 300 کیلومتر راه های روستایی بخش بم پشت در پیگیری های اخیر مصوب شده است، تصریح کرد: به  دلیل کمبود منابع مالی پیمانکار توانسته 30 کیلومتر از این پروژه را به اتمام برساند.
وی با اشاره به اینکه علما نقش مهمی در پیگیری و حل مشکلات اجتماعی بخش بم پشت دارند، اظهار داشت: امیدواریم که با مشاوره و برگزاری جلسات متعدد با علما در بهبود مشکلات اجتماعی بم پشت گام موثری برداریم.
مولوی محمدعالم حکیمی امام جمعه شهر محمدی در این جلسه اختلافات مردمی را از بزرگترین مشکلات بخش بم پشت دانست و گفت: مردم باید توجه بیشتری به حل مشکلات اجتماعی خود داشته باشند.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) افزود: ایجاد صلح بین مسلمانان و حل اختلافات آنها از صدقه و برگزاری نماز برتر است.
امام جمعه شهر محمدی با بیان اینکه بخش بم پشت با مشکل محرومیت روبرو است، اظهار داشت: مسئولین زمینه اشتغال را جهت محرومیت زدایی فراهم کنند.
وی در پایان با شاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) گفت: آن کسانی که مشکلات مردم را حل می کنند بهتر از کسانی هستند که به مردم نفعی نمی رسانند.
در این جلسه مولوی حقانی امام جمعه مسجد جامع صدیق اکبر شهرستان سراوان سلامت، امنیت و اشتغال را از ضرورت های یک جامعه دانست و گفت: در منطقه ای که امنیت وجود نداشته باشد هیچ آبادانی صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به پروژه 500 میلیاردی سد ماشکید سفلی سراوان افزود: با سفر وزیر کشور به سراوان پایانه مرزی کوهک به تصویب رسیده است.
امام جمعه مسجد صدیق اکبر سراوان در پایان عدم از خود گذشتگی، حرص دنیا، تکبر،ضعف در ایمان و عدم رعایت حقوق شهروندی را از عوامل بوجود آورنده مشکلات اجتماعی دانست و تصریح کرد: راهی به جز صلح برای حل مشکلات اجتماعی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 5670
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *