800
۰
گزارش شستون از پیاده رو بیمارستان رازی سراوان ؛

از شیر مرغ تا جون آدمی زاد/ مبدل شدن پیاده روی مجاور بیمارستان رازی سراوان به بازارچه

دست فروشان پیاده روی مجاور بیمارستان رازی شهرستان سراوان را به یک بازارچه تبدیل کرده اند.
بیمارستان
بیمارستان
به گزارش پایگاه خبری شستون پیاده رو محل تردد شهروندان است اما پیاده روی مجاور بیمارستان سراوان چیز دیگری را نشان می دهد.بعد از ساعت نه صبح قدم در این پیاده رو بگذارید شاهد یک بازارچه هستید که از شیر مرغ تا جون آدمیزادرا در این مکان یافت میکنید.دست فروشانی که در این مکان مشغول به فروش اجناس خود هستند معضلاتی را برای تردد بیماران و آمبولانس ها به وجود آورده اند.
رئیس بیمارستان رازی شهرستان سراوان درگفت و گو با شستون با اشاره به اینکه پیاده روی مجاور اورژانس بیمارستان را دوره گردان و دست فروشان قرق کرده اند گفت: هر روز به تعداد این دست فروشان اضافه می شود و شهرداری سراوان هیچ اقدامی جهت جمع آوری این دست فروشان انجام نمی دهد.
مسعود بلوچی بالا قلعه با بیان اینکه چند بار برای جمع آوری دست فروشان به شهرداری نامه ارسال کرده است افزود: اما شهرداری شهرستان سراوان همکاری لازم را در جهت جمعآوری دست فروشان و دوره گردان رابا این بیمارستان ندارد.

درتماس و مراجعه حضوری که در خصوص مشکل پیاده روی بیمارستان رازی با شهردار شهرستان سراوان بودیم متاسفانه شهردار پاسخگو بودن در مورداین مشکل را هر بار به زمان دیگری موکول کرده است.این پایگاه خبری همچنان پیگیر این موضوع تا پاسخگو بودن شهردار سراوان خواهد بود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 1048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *