800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

عیب جویان، بدترین افراد جامعه/تحریم ها موجب خودکفای و اقتدار ایران شده است

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت: بدترین انسان ها در جامعه کسانی هستند که عیب جویی دیگران را می کنند.
erwghwahg
erwghwahg
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (بیستم اسفند ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) گفت:  بدترین انسان ها در جامعه کسانی هستند که عیب جویی دیگران را می کنند.
وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) و سوره مبارکه همزه افزود: هر کس در نماز های واجب خود سوره همزه را بخواند، خداوند او را از فقر و تنگ دستی دور خواهد کرد.
امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام با عیب جویی برخی افراد را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شورانده اند، اظهار داشت: سرچشمه بسیاری از گناهان جمع کردن ثروت است که هدف برخی از افراد است.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: ذلیل ترین مردم کسانی هستند که به دیگران توهین می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به بیستم اسفندماه سالروز راهیان نور تصریح کرد: در راهیان نور جوانان با رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی آشنا می شوند، که توانسته اند با حمایت از ولایت فقیه از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دفاع مقدس گنج است و اگر این ثروت با فناوری استخراج شود، می تواند ارزش تولید کند.
امام جمعه سراوان با اشاره به 22 اسفندماه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا و ضمن تسلیت به این مناسبت اظهار داشت: با تاسیس بنیاد شهید توسط معمار کبیر انقلاب از خانواده شهدا که بسترساز این انقلاب هستند، حمایت می شود.
وی در پایان با بیان اینکه احساس ضعف موجب تشویق دشمن برای حمله می شود، افزود: تحریم ها موجب اقتدار و خودکفای ایران شده است.
 
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 5847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *