800
۰
مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خبر داد

جمع‌آوری 3500 انشعاب غیرمجاز در قم

مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با تاکید بر اینکه با ایجاد انشعابات غیرمجاز 53 درصد هدررفت آب داشته‌ایم، گفت: آمایش‌های لازم در این راستا انجام و 3 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری شده است.
غف
غف
به گزارش شستون به نقل از  خبرگزاری فارس از قم، علی‌جان صادق‌پور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان قم که در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسؤولان استانی مشارکت مطلوبی برای پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب روستایی داشته‌اند، اظهار کرد: آب و فاضلاب روستایی مشکلات اعتباری خاصی دارد به همین علت دولت باید نگاهی ویژه به این شرکت داشته باشد.
وی جلوگیری از کاهش هدررفت آب و اصلاح الگوی مصرف را از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم برشمرد و اضافه کرد: اکنون پروژه راکد و نیمه‌تمام در استان قم وجود ندارد.
مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم احداث چاه‌های آب در جعفرآباد، تکمیل پروژه آب‌رسانی به بخش سلفچگان و رفع بحران تامین آب بخش کهک را از اقدامات انجام شده توسط این شرکت برشمرد و تصریح کرد: با اعتبار اوراق مشارکت و همیاری مردم بخش قابل توجهی از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم دنبال شده است.
وی با بیان اینکه طلب پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از سال‌های گذشته پرداخت شده است، عنوان کرد:‌ خرید 6 هزار دستگاه کنتور با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، کاهش زمان رفع حادثه از 6 به سه ساعت، رفع معضل انشعابات غیر مجاز و ایجاد و بازسازی تاسیسات مورد نیاز بخشی از دستاوردهای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم است.
صادق‌پور با تاکید بر اینکه با ایجاد انشعابات غیر مجاز 53 درصد هدررفت آب داشته‌ایم، تصریح کرد: آمایش‌های لازم در این راستا انجام و سه هزار و 500 انشعاب غیر مجاز جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/78023
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 1492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *