800
۰
نماینده مردم زاهدان در گفتگو با عصرهامون:

دولت باید در موردتعهداتش به" fatf "شفاف سازی کند/تفکرسیاسی دولت اعتمادبه خارجی هاست/این توافق نامه منافع ملی ایران راتهدید می‌کند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید در مورد تعهداتش به" fatf "شفاف سازی کند، گفت:این توافق نامه منافع ملی ایران را تهدید می‌کند.
شهریاری
شهریاری
به گزارش شستون به نقل از  عصرهامون  ،حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه توافق با "fatf " با منافع تک تک ایرانی ها مرتبط است اظهار داشت: هیچ تضمینی وجود ندارد که از طریق کارگروه fatf اطلاعات مالی مردم درز نکند. وی با بیان اینکه درحال پیگیری این موضوع از طریق دولت هستیم تا دلیل تن دادن به این خواسته مشخص شود افزود: هر چند بسیاری از اقدامات دولت جای سوال دارد که امیدواریم در این طرح دولت اقدامی نکند که اطلاعات مالی و شخصی افراد و ایرانیان در دسترس بیگانگان قرار بگیرد تا هر زمان اراده نمایند از آن بهره برداری و سواستفاده کنند.

دولت باید در مورد تعهداتش به" fatf "شفاف سازی کند نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی عدم بیان جزییات پذیرش تعهدات را توجیهات دولت عنوان کرد و ادامه داد: لابد چیزهایی هست که قابل دفاع نمی بینند این به ذهن هر کسی خطور می کند در نتیجه اشکال از این موضوع آغاز می شود در رابطه با مسئله کارگروه fatf  نه تنها نمایندگان مجلس بلکه دانشگاهیان و سیاسیون هم خواستار اطلاعات دقیقی در این مورد از دولت هستند با این وجود هنوز اطلاعاتی ارایه نشده است. وی افزود:  اینکه برخی از دولتمردان در بانک مرکزی ادعا می کنند اگر زیاده خواهی کنند آن متوقف می کنیم فقط یک شعار است، هدف مشخص است اینها می خواهند حساب چه کسانی را کنترل کنند؟ مشخص است می خواهند به سپاه و حزب الله برسند و در آخر هم هر کاری می خواهند انجام می دهد که این بسیار خطرناک است و مخالف منافع ملی است.

تفکر سیاسی دولت اعتماد به خارجی هاست نماینده مردم زاهدان ادامه داد: البته این توافق برای آینده جبهه مقاومت هم در منطقه خطرناک است جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم تعریف خاصی دارد و از همه دنیا بیشتر با آن مخالف است در گذشته بابتش هزینه دادیم و اکنون نیز هزینه می دهیم اما این توافق یعنی با دست خودمان مقاومت منطقه را نابود می کنیم. شهریاری با اشاره به قوانین مجلس ایران در راستای پولشویی در سال های پیش خاطر نشان کرد: متاسفانه هر زمان فانون دقیقی برای فساد پولشویی و رانت گذاشته شد چون افراد بزرگی به دنبال این مسایل هستند و منافعشان به خطر می افتد قانون به طور کامل اجرایی نشده است .

این توافق نامه منافع ملی ایران را تهدید می‌کند وی ادامه داد: نمونه ای از این تخلفات پول های غیرواقعی که به غارت می روند و چپاول شده اند را مشاهده کردید که به طوری مورد غفلت واقع شده و درست استفاده نشده اند. نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تفکر سیاسی و واقعی دولت اعتماد به خارجی ها است به طوری که نه تنها مردم بلکه نمایندگان مجلس هم در مسایل دولت نامحرم تر از خارجی ها هستند.
انتهای پیام/9031
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 1504
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *