800
۰
رئیس آموزش و پرورش سراوان:

موفقیت کشور ها در سایه حضور مردم/286 دانش آموز ماهیانه مستمری دریافت می کنند

نوروزی رئیس آموزش و پرورش گفت:کشورهایی همیشه موفق هستند که مردم را در کنار خود دارند.
rgg
rgg
به گزارش شستون،مراسم افتتاحیه اردوهای طرح، حجرت 3 مرمت،بهسازی وزیبا سازی مدارس با حضور حسن نوروزی رئیس آموزش و پرورش ،نادر شهرکی معاونت هماهنگ کننده سپاه سراوان و جمعی از مدیران و دانش آموزان در دبیرستان نمونه برگزار شد.
در این مراسم حسن نوروزی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان با بیان اینکه تربیت از لحاظ فطری تعطیل نمی شود،گفت:تلاش ما بر این است که دانش آموزان از بحث تربیتی و آموزشی دور نشوند.
وی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) اظهار داشت:من گرچه در عرصه ها زندگی نکرده ام اما پای بر تجربیات دیگران گذاشتم و از آنها پیشی گرفتم.
نوروزی با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در طرح حجرت 3 بعد از انقلاب شکل گرفته است،تصریح کرد:مردم طرح های را برنامه ریزی کردند که خسارت ها و محرومیت ها را از بازمانده های طاغوت برطرف کنند.
وی در ادامه افزود :کشورهای موفق هستند که مردم را در کنار خود دارند .
رئیس آموزش و پرورش سراوان آشنای دانش آموزان با کار گروهی و جهادی را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت:بعد تربیت تعطیل نخواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه 286 دانش آموز در سراوان مستمری ماهیانه می گیرند، اظهار داشت: با کار جهادی،مشارکت مردم وجمع آوری کمک های مردمی این دانش آموزان ماهیانه 80 هزار تومان مستمری دریافت می کنند.
علی جهانتیغ مسئول بسیج دانش آموزی سراوان در گفت و گو با خبر نگار شستون شکوفای استعداد ها ،آشنای دانش آموزان با کار گروهی و مشارکتی و گذراندن اوقات فراقت را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت:بیش از 35 دانش آموز در طرح مرمت،بهسازی و زیبا سازی مدارش شرکت می کنند.
وی در پایان گفت:از تمامی دانش آموزان جهت شرکت در این طرح دعوت به عمل می آید.
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 1509
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *