800
۰
در گفت وگو با شستون عنوان شد: 

امنیت کشور نعمت بزرگی است /خدمت رسانی به قشر محروم جامعه توسط سپاه

برگزاری رزمایش و برپایی بیمارستان  دو مقوله مهم در بحث خدمت گزاری و ارتقاء امنیت کشور است.
امام جمعه
امام جمعه
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون باشاره به برگزاری رزمایش بزرگ جنوب شرق گفت :سپاه پاسدارن همزمان با این رزمایش در جهت خدمت گزاری هرچه بیشتر به قشر محروم جامعه و در جهت ارتقا سلامت مردم بیمارستان صحراحی را در منطقه اسفندک بنا نهاد.
غلامرضا دهقان برگزاری رزمایش و برپایی بیمارستان صحرایی را دو مقوله مهمی در جهت خدمت گزاری و ارتقای امنیت کشوردانست و از سپاه قدس بخاطر زحمات و تلاش های شبانه روزی  در جهت آشنا شدن مردم به فنون جنگی بویژه بسیجیان و مرزداران بسیجی ، اماده سازی و همچنین مقابله با نفوذ دشمنان تشکر و قدر دانی کرد.
وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در جهت انجام خدمت در بخش بهداشت ودرمان به قشر محروم توسط دولت صورت گرفته خاطر نشان کرد: ویزیت بیماران روستای از 3 درصدتا 6درصد تنزل پیدا کرده وبا ایجاد بیمارستان صحرایی توسط سپاه میزان رضایتمندی مردم از خدمات سپاه بیشترخواهد بود.
وی امنیت کشور را نعمت بزرگی دانست و خاطر نشان کرد: مردم همکاری لازم را با نیروهای امنیتی برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان به کشور داشته باشند تا دشمنان موجبات تفرقه را ایجاد نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان در پایان با آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری گفت: در پرتوی الطاف الهی و زیر سایه لطف مقام معظم رهبری بتوانیم به آبادانی کشور بیافزاییم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب: 1053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *