800
۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ماموریت FATF در ایران کنترل نوع حمایت های ایران از جبهه مقاومت است / اصل برجام کار بزرگی بود که بد عهدی های طرف مقابل چهره اش را مخدوش است/ مقاومت تنها راه مواجه با استکبار است

آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: دشمن در ایام یکسالگی برجام به وسیله اجرائی کردن FATF درایران قصد نفوذ و کنترل نوع حمایت های ایران از جبهه مقاومت را دارد.
43t4t
43t4t
به گزارش شستون به نقل از سنت نیوز ،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با سنت نیوز با بیان اینکه تنها راه مقابله با دنیای غرب و استکبار مقاومت است و تعامل جواب نمی دهد خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که منطق ما در مواجه با غرب و جبهه استکبار منطق مقاومتی است که حکمت و مصلحت نظام  را به عزت ما گره زده است.
آیت الله عباسعلی سلیمانی با اشاره به قصد نفوذ دشمن در ایام یکسالگی برجام به وسیله اجرائی کردن FATF درایران و کنترل مالی جبهه مقاومت اظهار داشت: تردیدی نیست که ورود غربی ها به کشور بیش از اینکه تامین کننده منافع جهانی باشد در راستای مسائل جاسوسی می باشد.
امام جمعه زاهدان افزود: ایران یک سیستم حکومتی مستقل می باشد؛ شکی نیست که حضور دستگاههای های نظارتی به مثلFATF برای کنترل نوع حمایت ایران از جبهه مقاومت و بیداری است.
آیت الله سلیمانی با اشاره به بد عهدی و خلف وعده های مکرر غرب و خصوصا آمریکا اظهار داشت: هر گونه ارتباط با غرب و استگبار می بایست با تشکیک و احتمال خلاف مدعی غربی ها همراه باشد زیرا غرب و خصوصا آمریکا اثبات کرده است که در بد عهدی رقیبی ندارند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پیرامون فوائد و معایب برجام پس از یکسال از بروز و ظهور آن اظهار داشت: برای تحلیل برجام می بایست بین اصل وقوع برجام و دوران پسا برجام تفکیکی قائل شد.
امام جمعه زاهدان در ادامه افزود: اصل برجام که اقناع جبهه پنج به علاوه یک، توسط تیم مذاکره کننده امین ایرانی بود بسیاردر خور تحسین و تقدیر بود.
آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به دوران پسا برجام و میزان فوائد حاصله برای کشورعنوان داشت: میزان فوائد و ثمرات برجام خصوصا در بخش اقتصادی مبتنی بر تعهدات طرف مقابل برای ملت شریف ایران محل بحث است که جای تامل دارد زیرا با بد عهدی های مکرر غرب تاکنون دست و پنجه نرم می کند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: از لحاظ حیثیتی ایران توانست که طرف مقابل را اقناع نماید تا یکسری از حقوق ما را به رسمیت بشناسد اما از لحاظ اجراء برجام می بینیم که دنیای استکبار پایبندی به تعهدات خود ندارد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر احتیاط در مواجه و برخورد با دشمن خصوصا آمریکایی ها اظهار داشت: همانطور که رهبری عزیر بارها فرموده اند در مقابله با استکبار و خصوصا آمریکایی ها در مسئله هسته ای می بایست تیم مذاکره کننده امین ایرانی نرمش قهرمانانه همراه با احتیاط را در دستور کار خود قرار بدهند.
آیت الله سلیمانی افزود: اصل برجام کاری بزرگ بود اما بدعهدی ها و کارشکنی های آمریکا و جبهه غرب نتایج برجام را زیبا به تصویر نکشید و دستاورد و نتایج مطلوب اقتصادی برای ایران نداشت.
  انتهای خبر / 
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 1533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *