800
۰
یادداشت/

انقلاب و اهدافش را فراموش نکن

ایران در بسیاری از عرصه ها، الگوی زیبایی برای جهانیان است. در مدیریت و ساده زیستی می توند الگو باشد. این نگاه در مورد مصداق ولایت با واقعیت پیوند خورده است.میدان، میدان انتخاب یک رئیس برای قوه مجریه است.
rgesges
rgesges
به گزارش شستون،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی برای تسنیم نوشت:
خوب دقت کن، همه جوانب را در نظر بگیر، خدا را مدنظر قرار بده، روز محاسبه را فراموش نکن، نگاهی به دادگاه عدل الهی بینداز، جهنم و سختی هایش را به تماشا بگیر، اجا ایستاده ای؟ برای چه تلاش می کنی؟ انقلاب و اهدافش را فراموش نکن. هزینه انقلاب و جنگ را محاسبه کن. سهیدان و جانبازان و اسیران را به یاد آور. از فکر خانواده آنان خارج نشو. به دخترک یتیم و معصومی خیره شو که نگاهش را به جنازه بی سر و پاره پاره پدرش دوخته است. اشک در چشم هایش حلقه زده و بغض گلویش را گرفته است. دشمن غدار او را به این روز انداخته است.
طاغوتی که به جز خوردن و مستی چیزی نمی طلبد. همه هم غمش، قدرت و ثروت و غارت و ظلم و ستمگری است. با همه توان به پای انقلاب پیچیده است. نظاممان را نشانه رفته است. به خون خمینی تشنه بود و امروز چون گرگی گرسنه در تکاپوی بلعیدن ثمره تلاش خمینی و خامنه ای است.
در روزهایی نه چندان دور خمینی، ما را بر محور دین به حرکت در آورد. بر طاغوت زمان یورش بردیم. از مرگ نهراسیدیم. در برابر ظلم ایستادیم. روزگار اربابان شاه را هم تیره کردیم. آمریکا رد حیرت فرو رفته بود. باور نمی کرد شاه برود و خمینی به ایران برگردد. در کمال ناباوری سقوط حکومت طاغوت را به تماشا گرفت. مردم ایران در زیر چتر ولایت خمینی بزرگ، جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند. نظامی بر پایه دین که تمامی پایه های حکومت شیطانی را به لرزه در آورد. از همان روز طاغوت ها و در رأس آنان شیطان بزرگ به مصاف با انقلاب ملت ایران رفتند. هدفشان انتقام گیری بود. بنا داشتند جمهوری اسلامی را نابود کنند. آشوب را به پهنه کردستان بردند.قصد داشتند ایران را تجزیه کنند. آذربایجان را هدف قرار دادند. توطئه هایی در قم و خوزستان و سیستان و بلوچستان و آمل را رقم زدند. نفوذی ها را در حاکمیت جای دادند. ملی گراها را به کمک طلبیدند. بنی صدر را به قدرت رساندند. منافقین را وارد صحنه کردند. ترور ها یکی پس از دیگری، هسته های اصلی انقلاب را نشانه گرفت.
جنگ 8 ساله برای نفی حاکمیت دینی رونق گرفت. نبرد سخت را با نبرد نرم معاوضه کردند. فکر و ایمان مردم را نشانه رفتند. ثروت اندوزی و جاه طلبی را جایگزین زهد و ساده زیستی کردند. در عصر اصلاحات، امام حسین (ع) را هم هدف تیر قرار دادند. نگرش ها با قطب نمای غربی به حرکت در آمد.
همه هدف تضعیف انقلاب و دین بود. میدان نیرنگ و خدعه شکل تازه گرفت. با همه توطئه ها، انقلاب اسلامی با محوریت امام خامنه ای هویت جدیدی یافت. دشمن به همه اهداف نرسید. پایه های انقلاب محکم تر شد.
دشمن در طرح نو، ولایت را نشانه گرفت. انشقاق بین حاکمیت و مردم در طرح قرار گرفت. سلطنت طلبان، سرباز میدان نبرد با ولایت شدند. دنیاگرایان بازی خورده میدان سیاست شدند. تلاش شد تا فرب جای واقعیت بنشیند. دروغ باب شود و خدا فراموش گردد. برخی رنگ باختند. فداکاران دیروز، طلبکاران امروز شدند. فتنه ها یکی پس‌ از دیگری رونمایی شد. فتنه منتظری رخ نمایاند. فتنه 78 ظهور کرد. فتنه 88 پا به عرصه وجود گذاشت. دشمن درون و برون دست به دست هم دادند تا لاله های سرخ عشق را پامال کنند!! هر نظامی به جای نظام دینی و قدرت ولایت بود، در برابر خدعه ها و نیرنگ ها رنگ می باخت و سقوط می کرد.
جمهوری اسلامی با هدایت حکیم پارسای شب زنده دار و عارف بی بدیل مخلص، ماندگار شد. قدرت نظام روز به روز بیشتر گشت. توان ابرقدرت ها صرف کارهای بی نتیجه شد. امروز هم تصور می کنند آب در هاون کوبیدن، ثمره دارد. نگاه اهل بصیرت، به ولایت و نظام قدرت داد. می خواهند این قدرت را بشکنند. نکند سرباز پا در رکاب دشمن شویم. خوب دقت کنیم. همه جوانب را در نظر بگیریم. خدا را مدنظر قرار دهیم. روزمحاسبه را فراموش نکنیم. نگاهی به دادگاه عدل الهی بیندازیم. جهنم و سختی هایش را به تماشا بگیریم. امتحان سختی در پیش روی ماست. میدان، میدان جنگ حق و باطل است. صحنه نبرد مردان خمینی و نامردان بی غیرت ست. می خواهیم برای این نبرد فرمانده انتخاب کنیم؛ کسی که راه را بشناسد. چاه را بشناسد. دوست را بشناسد. دشمن را بشناسد. شجاع باشد. با اراده باشد. قوی باشد. دیندار و مؤمن باشد. دشمن شناس باشد. دشمن ستیز باشد.حق محور باشد. ولایتمدار باشد. راستگو باشد.زیر علم علوی سینه بزند و در تنگناها، علی زمان را تنها نگذارد. خوب دقت کنیم.
میدان، میدان انتخاب یک رئیس برای قوه مجریه است. به چه کسی رأی می دهیم؟ چرا به او رأی می دهیم؟ آیا بهتر از او کسی نیست؟ بین خود و خدا حجت شرعی داریم. خوب دقت کنیم. انتخاب سختی است. آسان از کنارش رد نشویم. به فکر دنیای خود نباشیم. آخرت را هم مدنظر قرار بدهیم. راستی، آیا این انتخاب مشکلات دنیای ما را حل می کند، یا برای آخرت ما نیز مشکل ساز می گردد. برای این انتخاب اندرزهای خمینی و خامنه ای را مدنظر قرار دهیم. اشتباه نرویم. خدا مدنظر است، یا خط و جناح را هدف گرفته ایم؟ آیا روی شاخصه ها مطالعه کرده ایم؟ مصداق و شاخصه ها باهم تطبیق دارند؟ آیا این مصداق با نگاه بزرگان دین همراه است؟ با نگاه علما همراه است؟ با نگاه ولایت همراه است؟
راه را اشتباه نرویم. یک خط ما را به ناکجا آباد می برد. فقط یک خطای چهار ساله نیست. گاهی یک انتخاب، ما را از هدف دور می کند. خوب دقت کنیم. همه جوانب را در نظر بگیریم. خدا را مدنظر قرار دهیم و بعد رأیمان را داخل صندوق بیندازیم. راستی این رأی، در دنیا و آخرت ما را به کجا می برد؟ آیا رأی ما به انقلاب اسلامی عمق می بخشد؟ آیا رأی ما نظام را بیمه می کند؟ آیا رأی ما مشکلات کشور را حل می کند؟ آیا رأی ما معضلات اقتصادی کشور را ریشه کن می سازد؟ آیا رأی ما عامل رضایت حق از ما می شود؟ آیا رأی ماراه درست را در پیش روی ملت قرار می دهد؟ آیا ردی ما به تقویت ایمان جامعه و جوان جامعه می انجامد؟ اگر خدا را مدنظر قرار داده ایم و با تحقیق و تفحص و با کمک گرفتن از بزرگان دین و خداترسان، به مصداق روشنی رسیده ایم و بین خود و خدا، حجت شرعی داریم، درنگ نکنیم. به دیگران نیز برای رسیدن به نفر مشخص، کمک کنیم تا با یاری خدا رئیس جمهوری خداترس، ولایتمدار، دیندار، آمریکاستیز، کاردان و لایق را بر کرسی قوه مجریه بنشانیم تا با مدیریت زیبای او مشکلات از پیش روی ملت ایران برداشته شود و ایران الگوی جوامع بشری گردد.
ایران در بسیاری از عرصه ها، الگوی زیبایی برای جهانیان است. در مدیریت و ساده زیستی می توند الگو باشد. این نگاه در مورد مصداق ولایت با واقعیت پیوند خورده است. بایستی مدیر قوه مجریه نیز ساده زیست، مردم دار و در میدان معنویت، الگوی هر ایرانی و همه مسلمانان باشد. بایستی سطح زندگی مدیر ارشد نظام، در حد زندگی طبقه سوم جامعه باشد. بایستی دسترسی به رئیس جمهور برای همه مردم ایران آسان باشد و بایستی رئیس قوه مجریه با تبعیت از ولایت فقیه، مصداق بارز ولایت مداری و الگویی برای زن و مرد ایران و دنیا باشد. بایستی رضایت خداوند، سرآمد تمامی خواسته های رئیس جمهوری باشد که به جای خودبینی و خودخواهی، تنها به خدا می اندیشد و خداخواهی، ایده و آرمان اوست.
برای گزینه انتخابی‌ما، دین مهم تر است یا دنیا؟ خدا یا خود؟ فرمان ولایت یا دستور آمریکا؟ دوستان خود یا مستضعفان و رنجدیدگان>
خوب دقت کنیم. به انتخاب مهم و سرنوشت سازی دست می زنیم. خطا در این میدان، خطای بزرگی است. خدا را مدنظر قرار بدهیم و با صلابت و قاطعیت تصمیم بگیریم. به یقین انتخاب الهی، انتخاب درستی است. تنها با این انتخاب، مشکلات کشور حل می شود.
منبع: تسنیم
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 6359
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *