800
۰
شستون گزارش می دهد؛

سپاه گلبول دفاعی کشور/ شیعه وسنی ید واحددر دفاع از انقلاب

سپاه با آمادگی دفاعی همه جانبه فرصت عرض اندام را از تمام مزدوران بیگانه‌ را می گیرد.
رزمایش
رزمایش
به گزارش پایگاه خبری شستون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درک موقعیت مهم استان سیستان و بلوچستان در حوزه امنیت ملی و حفظ اقتدار نظام با ابلاغ فرمانده کل قوا مسئولیت برقراری امنیت را برعهده گرفته است. 
فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از خطه غیرت مند و شهید پرور سیستان و بلوچستان در دستور کار جدی نیروی زمینی سپاه قرار دارد گفت: سپاه تمامی همت خود را برای کمک به همه ارکان نظام در این امر خطیر به کار گرفته و خواهد گرفت.
شیعه و سنی ید واحد در دفاع از کشور
محمد پودینه با بیان اینکه سپاه با گسیل بخشی از امکانات و توانمندی خود برای پرداختن به‌امر سازندگی  و رفع نیاز های مردم در تلاش است بازدودن ناامنی در این منطقه فرصت بیشتری برای رشد وشکوفایی نسل جوان مهیا سازد افزود: شیعه و سنی ید واحد در دفاع از حریم امنیت و تمامیت ارضی کشور جمهوری اسلامی ایران و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام هستند.
وی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و آمادگی دفاع همه جانبه مدافعین مرزی نیروی زمینی سپاه با فرماندهی سپاه  شهرستان سراوان فرصت عرض اندام را از عوامل مزدور بیگانه‌را سلب و هرگونه تهدید احتمالی آنها را با قاطعیت پاسخ می دهد خاطر نشان کرد: این رزمایش با نام مطهر پیامبر اعظم و با شعار نمایش اقتدارو امنیت پایدار در سایه بومی سازی و استفاده از ظرفیت های بومی به منظور حفظ و ارتقاء آمادگی یگان های رزمی برای مقابله با تهدیدات مورد ارزیابی قرار می گیرد.
سپاه گلبول دفاعی کشوراست
فرمانده سپاه شهرستان سراوان اجرای عملیات های کمین و ضد کمین ، گشت جاده ای و رزمی ، ایست و بازرسی ، استقرار تیم های تامین، برقراری امنیت جاده های مواصلاتی و جلوگیری از بروز هرگونه پدیده نا امن ساز را از برنامه های رزمایش دانست و تصریح کرد: سپاه خود را سپر بلا و حوادث پیش روی مردم می داند و از ایفای نقش خود لحظه ای درنگ نکرده و نخواهد کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 1054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *