800
۰
يادداشت/علي بامري

قلم به دستان باطل نویس

قلم های شکسته ای که راه باطل را پیش گرفته و براي صاحبان زر، زور و قدرت باطل نويسي مي كند.
ق
ق
به گزارش شستون، به نقل از دلگان پرس، علي بامري فعال فرهنگي و اجتماعي يادداشتي را به اين پايگاه خبري تحليلي ارسال كرده است:
قلمی که شاید توسط عده ای خریداری شده تا دستاورد تراشی کند برای دولت پیر و طرفدار كدخدايي كه نجومي بگيران را ذخاير انقلاب مي داند و  نای بلند شدن ندارد.
اما صاحبان این قلم هاي باطل، قلم خودشان را به صاحبان زر و زوري اجاره داده اند که به بهای اندکی مردم را بفروشند‌.
علی ای حال بهای قلم بالاتر از آن است که دست این افراد باطل آن را بلغازند، صاحبان راستين قلم بايد اجازه ندهند كه حرمت قلم توسط اين نان به نرخ روز خور شكسته شود.
افرادی نان به نرخ روز خور که ساعتی سرشان در آخور کسی است، كساني كه حاضرند حق را زير پاهاي فربه باطل له كنند.
صاحبان این قلم های شکسته روزگاری که با شیوه نان به نرخ روز خوری خود، از جای دیگر و به یک شیوه دیگر ارتزاق می کردند، اکنون وضعیت خود را تغییر داده و سعی دارند از سفره دولت پیر و طرفدار كدخدا برای خود لقمه ای چرب بردارند.
گویا هر چه قلم بیشتر سمت باطل برود، این افراد لقمه خود را چرب تر می بینند.
تاریخ ما زیاد از این قلم به دستان باطل نویس به خود دیده است، آنجا که جای حق و باطل را عوض کرده اند و یا آنجایی که برای لقمه ای بیشتر اسبابان زر، زور و قدرت را به عرش اعلی برده اند.
از این افراد دم دمی مزاج که سفره رنگینی ببینند، زیاد است باید بصیر باشی و بشناسی مردمان زمانه ات را.
اين قلم به دستان باطل نويس اين روزها هر چه كه به انتخابات نزديكتر مي شويم، فعاليت خود را بيشتر كرده اند در اين راستا انشاهاي نوشته شده و باطل را منتشر مي كنند و دستاورد تراشي مي كنند.
علي بامري
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 6401
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *