800
۰

فضای گرم و سالم در انتخابات

انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است، این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود.
ف
ف
به گزارش شستون، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو  نوشت:
    برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)
مقام معظم رهبری می فرمایند:
انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است. این هم از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار ما بود. کسانی در همان زمان بودند که معتقد بودند [وقتی‌] حکومت اسلامی است، انتخابات لزومی ندارد؛ امام فرمود نه، انتخابات باید باشد و منشأ اثر باشد، مردم تصمیم بگیرند، مردم انتخاب کنند و آنچه مردم میخواهند بشود. نتیجه‌ی این سیاست، این شد که مردم در کنار انقلاب و در وسط میدان باقی ماندند و تا امروز بحمدالله باقی مانده‌اند؛ چون خود مردمند که دارند انتخاب میکنند، خود مردمند که دارند تصمیم میگیرند. انتخابات نعمت بزرگی است.(بیانات در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور -- ۱۳۹۴/۱۰/۱۴)
به همه‌ی برادران و خواهران و همه‌ی ملت عزیز ایران سفارش می‌کنم که فضای انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند(بیانات در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)- ۱۳۸۴/۰۳/۱۴ )
کشوری که در طول قرنهای متمادی با حکّام مستبد و دیکتاتور گذران میکرده است، آن چنان با مردم‌سالاری و شرکت مردم در انتخاب صاحبان قدرت، آشنا و در هم ‌آمیخته شده است که بعد از گذشت ۳۵ سال از هیجانات اوّل انقلاب، مردم وقتی نوبت انتخاب میرسد، ۷۲ درصد در انتخابات شرکت میکنند؛ قدر این را باید دانست.(بیانات در حرم مطهر رضوی-۱۳۹۳/۰۱/۰۱)
     
 
 انتهای پیام/
Facebook Twitter Google+ ارسال به
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 6402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *