800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

شورای نگهبان افراد را مانند یک صافی مورد پالایش و چینش قرار می دهد/آیت الله جنتی از شاگردان پرورش یافته در مکتب امام خمینی (ره) است

امام جمعه موقت اهل سنت جالق:شورای نگهبان افراد را مانند یک صافی مورد پالایش و چینش قرار می دهد
ش
ش
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمی جالق و امام جمعه موقت اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه شورای نگهبان از 6نفر فقیه که بر اساس حکم مستقیم مقام معظم رهبری انتخاب می شوند و 6 نفر حقوق دان که بر اساس معرفی قوه قضاییه و رأی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند، تشکیل شده است، اذعان داشت: شورای نگهبان عزل و نصب ها و تأیید و ر صلاحیت در تمام انتخابات کشوری به جز انتخابات شورای شهر و روستایی رادرامور کشور را برعهده دارد.
وی جایگاه شورای نگهبان را در جامعه بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد:هر فردی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند آن شخص از دیگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید است.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق در ادامه افراد مومن، متعهد،متدین را از خصوصیت افراد داخل شورای نگهبان برشمرد و خاطر نشان کرد:شورای نگبان مانند یک صافی افراد را مورد پالایش و چینش قرار می دهند تا افراد دارای صلاحیت و ولایت مدار پا به عرصه های مهم در جامعه بگذارند.
مولوی اسماعیل رئیسی با بیان اینکه هدف دشمن بر اندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت:آمریکا با حیله و مکر های متفاوت میخواهد نظام جمهوری اسلامی ایران و دستورات مقام معظم رهبری را در جامعه برانداز کند.
وی با بیان اینکه آیت الله جنتی دوباره با حکم مقام معظم رهبری به ریاست شورای نگهبان منصوب شد اظهار داشت:آیت الله جنتی در تمامی طول عمر خود بر علیه استکبار و منافق در حال مبارزه بوده است.
امام جمعه موقت اهل سنت جالق  وفادار بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران،تبعیت از مقام معظم رهبری در تمام صحنه ها،ایمان داری، شجاعت، شهامت و فداکاری را از ویژیگی های بارز آیت الله جنتی عنوان کرد و افزود: ایشان یک شخص مبارز و از شاگردان نزدیک و پرورش یافته در مکتب معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است.
 
 
انتهای پیام/1319
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 1545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *