800
۰
دهقان امام جمعه شهرستان سراوان:

نمایندگان در انسجام جامعه نقش کلیدی دارند/فقرزدایی یکی از اهداف حکومت امام علی(ع)

نمایندگان همواره برای برقراری عدالت در جامعه و شایسته سالاری باید همواره  رهنمود های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه
امام جمعه
به گزارش پایگاه خبری شستون نماز جمعه بیست وهفت فروردین سال یک هزاروسیصدو نودو پنج در مسجد جامع علی ابن ابی طالب شهرستان سراوان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به اینکه نمایندگان همواره باید رهنمود های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قراردهند گفت: نمایندگان باید افراد مجرب و کارآزموده را انتخاب کنند تا از عقب ماندگی شهر ها جلو گیری شود.
غلامرضا دهقان بابیان اینکه نمایندگان در انسجام جامعه نقش کلیدی دارند خاطرنشان کرد: توقع مردم از نمایندگان این است که به قوانیین پایبند باشند و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنند.
وی یکی از راه های عمران و آبادانی جامعه را دریافت مالیات دانست و افزود: فقر زدایی یکی ازاهداف حکومت امام علی (ع) بوده که به طبقات پایین جامعه اهتمام ویژه قائل بوده اند و همواره به یاران خود توصیه داشتند که با فقرا با عدل و انصاف رفتار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوام با توجه به نام گذاری سال جاری از جانب مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطر نشان کرد: امام علی(ع) در کنار برقراری حکومت اسلامی در جامعه همواره نگاه های اقتصادی و معیشتی ارزشمندی برای مسئله مساوات و جلوگیری از تبعیض داشته اند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 1056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *