800
۰

صهیونست جهانی پشت پرده حادثه فرانسه است/ استکبار به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام می باشد/ حوادث تروریستی به نام اسلام بی عدالتی است

علمای اهل سنت استان هرمزگان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی نیس فرانسه و کشتار مردم بیگناه، صهیونیست را پشت پرده این حادثه خونین دانستند و تاکید کردند کشورهای حامی تروریست درصدد تخریب چهره ایران و اسلام دردنیا می باشند.
rgdg
rgdg
به گزارش شستون به نقل از دانا؛علماو سران اهل سنت هرمزگان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مردم نیس فرانسه عنوان کردند: پشت پرده حادثه تروریستی فرانسه نیز صهیونیست هاو دست نشاندگان غرب می باشند و تربیت یافتگان استکبار به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام در دنیا می باشند.
 
استکبار به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام در دنیا می باشد
فهیمی , عضو شورای روحانیت اهل سنت بندرعباس در گفتگو با هرمز با اشاره به حادثه تروریستی فرانسه و کشتار مردم  نیس گفت:حادثه تروریستی فرانسه مانند دیگر حوادث مشابه نشان از بازگشت تروریست ها به سمت دست نشاندگان خود دارد .
وی با بیان اینکه  کشورهای حامی درصدد منحرف کردن اذهان عمومی به سمت کشورهای اسلامی و نسب دادن این حوادث به ایران می باشند، اظهار کرد:مردم ما از زمان شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایرانهموارهمورد تعرض بوده اند و بیشترین صدمات را روریست ها دیده اند.
عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد:سعودی ها با حضور در جمع منافقین به صورت علنی حمایت خود را برای سقوط ایران اعلام می کنندلذا کسانی که در طول تاریخ  با حمایت از تروریست ها دستهایشان به خون عزیزان ما آلوده است درصدد تخریب چهره ایران دردنیا می باشند.
 
اختلافات درونی فرانسه عامل ایجاد ناامنی است
شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با بیان اینکه عوامل ایجاد ناامنی در فرانسه محکوم هستند، گفت: کشور فرانسه از جمله حکومت هایی است که از طریق قانون و رای مردم روی کارآمده لذا در هر حکومتی عده ای موافق و مخالف وجود دارد که در فرانسه مخالفین عامل ایجاد ناامنی هستند.
ویبا بیان اینکه اقلیتی در میان  توده مردم و نظامیان در حادثه تروریستی نقش دارند، افزود: اگر از درون مشاهده کنیم اختلافات داخلی فرانسه عامل ایجاد ناامنی است که توسط گروههای دیگری هدایت می شود و در واقع ناشی از عملکرد حاکمیت فرانسه است.
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه اظهار کرد: عده ای از دشمنان ایران را پشت پرده حادثه تروریستی فرانسه می داند که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و این شایعات را محکوم می کنم.
وی خاطرنشان کرد: هرکسی در مکان های مختلف در دنیا فکر می کند که در ایران گروههای مختلفی وجود دارد اما آنچه که در ایران برهمگان مشهود است حاکمیت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و دولت نظام جمهوری اسلامی است لذا اظهارات افراد دیگر مد نظر ما نیست.
 
صهیونست جهانی پشت پرده حادثه فرانسه است
 
شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت چارک با بیان اینکه کشتار انسان ها در گوشه از دنیا محکوم است، گفت:اسلام از ابتدا دین آسایش و امنیت بوده لذا دشمنان قسم خورده اسلام درصددند تا با خشن جلوه دادن اسلام از گرویدن پیروان دیگران آیین ها با اسلام جلوگیری کنند.
 
وی تصریح کرد:پشت پرده حادثه تروریستی فرانسه نیز صهیونیست هاو دست نشاندگان غرب می باشند و تربیت یافتگان استکبار به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام در دنیا می باشند.
 
وی با بیان اینکه ارتباط دادن حوادث تروریستی به نام اسلام بی عدالتی است، افزود:دشمنان اسلام با انجام اقدامات از پیش تعیین شده درتلاش هستند تا چهره مظلوم اسلام را منفور نمایان کنند در حالی که مسلمانان واقعی کسانی هستند که برای تمام انسان ها کرامت و آزادی را به ارمغان آورند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 1566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *