800
۰
در جمع نماز گزاران گفته شد؛

حوزه انتخابی سراوان یکی از اولین حوزه های مورد تأییدشورای نگهبان/ ارزش نهادن به قانون اساسی وظیفه همه مردم جامعه است

محمد باسط درازهی در جمع نمازگزاران گفت: حوزه انتخابی شهرستان سراوان یکی از اولین حوزه هایی است که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.
نماینده
نماینده
به گزارش پایگاه خبری شستون محمد باسط درازهی نماینده منتخب شهرستان سراوان امروز بیست و هفت فروردین سال یک هزارو سیصدو نودو پنج در مسجد جامع علی ابن ابی طالب در بین نمازگزاران حضور به عمل آورد.
درازهی ضمن تشکر و قدر دانی از مردم شهرستان های سراوان ،مهرستان و سبب و سوران گفت: اولین حوزه ای که مورد تآیید شورای نگهبان قرار گرفت حوزه انتخابی سراوان بوده است.
وی با بیان اینکه حمایت های حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان همواره شامل حالشان بوده افزود: تصویب قانون و نظارت بر اجرای قانون وظیفه اصلی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.
درازهی نماینده منتخب بابیان اینکه به قول هایی که داده است جامع عمل میپوشانم تا مردم از انتخاب خود پشیمان نشوند اظهار داشت: از حقوق مردم در چارچوب قانون اساسی دفاع خواهم کرد و ارزش نهادن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از وظایف همه مردم جامعه است.
وی در پایان کمک ویاری جستن از مردم را یکی از راه های هموار کردن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در پرتوی الطاف خداوند و با هم گام و هم صدا شدن همه مردم جامعه ظرفیت های بالقوه شهرستان سراوان را به بالفعل تبدیل میکنیم‌.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 1057
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *