800
۰

مبدل شدن چهارمین همایش معماران تعلیم و تربیت به میتینگ تبلیغاتی دولت یازدهم

چهارمین همایش معماران تعلیم و تربیت در شهرستان سراوان از سوی فرماندار این شهرستان به میتینگ تبلیغاتی برای دولت یازدهم تبدیل شد.
ن
ن
به گزارش شستون؛در حالی چهارمین همایش معماران تعلیم و تربیت در مجموعه ورزشی امام علی (ع) سراوان برگزار شد که فرماندار این شهرستان این همایش را به میتینگ تبلیغاتی دولت یازدهم تبدیل کرد.
این روزها فرماندار سراوان فرصت را غنیمت دانسته و در هر محفلی که حضور می یابد اقدام به تعریف و تمجید از دولت روحانی می کند تا بتواند از این طریق برای دولت تدبیر و امید دستاوردهایی را بتراشد.
هرساله همایش معماران تعلیم و تربیت برای معلمان و مدیران مقطع ابتدایی شهرستان سراوان در هفته معلم برگزار می شود.
به گفته فرماندار سراوان، تمامی کشورهای دنیا قبل از سال 92 به صورت یکپارچه در یک صف واحد مقابل ایران صف آرایی کردند و کشور جمهوری اسلامی ایران را در فصل هفتم قانون شورای امنیت بین المللی قرار داده اند که با روی کار آمدن دولت یازدهم این تهدیدات کنار رفته و در شرایط کنونی، کشورهای اروپایی و صاحب نام علاقه مند به ارتباط با ایران هستند.
در بند هفتم قانون شورای امنیت آمده است که وجود هرگونه تهدید علیه صلح، نقش صلح و با عمل تجاوزکارانه را احراز و توصیه هایی خواهد نمود یا تصمیماتی خواهد گرفت که برای حفظ یا اعاده صلح و امنیت بین المللی به چه اقداماتی بر طبق ماده 41 و 42 باید مبادرت کند. در واقع این فصل اختیاراتی را به شورای امنیت می دهد که درباره موضوعات مورد بحث و با توافق اعضای شورا اقداماتی را انجام دهد.
 توسل دولتی ها به این موضوع  در حالی مطرح می شود که این قطعنامه ها برای حفظ صلح و امنیت بین المللی گاه خود منجر به نقض صلح و امنیت شده است.
علی ای حال دولتی ها از این ترفند برای تشویش اذهان عمومی استفاده می کنند تا بتوانند از این طریق سبد خالی آرای دولت یازدهم را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پر کنند.
به گفته ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان  در مقطع ابتدایی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند که در حال حاضر این خلا به صورت کار شیفتی معلمان تا حدودی رفع شده است

انتهای پیام/1319
 
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 6727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *