800
۰
به همت کارآفرین سراوانی صورت گرفت؛

کارآفرین سراوانی با پرورش بلدرچین زمینه اشتغال 3نفر را فراهم کرد

ملک آبادی با پرورش بلدرچین زمینه اشتغال 3 نفر را فراهم کرد و با این کار قفل اقتصاد مقاومتی را باز کرد.
ابقلالا
ابقلالا
به گزارش پایگاه خبری شستون،بلدرچین‌ها جثهٔ کوچک و خپلی دارند و زندگی بر روی زمین را ترجیح می‌دهند. از دانه‌ها و نیز حشرات و دیگر جنبندگان کوچک تغذیه می‌کنند. بر روی زمین لانه می‌سازند و بر پروازهای کوتاه و سریع قادرند، برخی گونه ها همچون بلدرچین ژاپنی و بلدرین معمولی پرندگانی مهاجرند و توانایی پرواز در مسافت‌های طولانی را دارند. در برخی کشورها برخی گونه‌های بلدرچین در تعداد زیاد پرورش داده می‌شوند تا از تخم و گوشت آن‌ها استفاده شود و یا حتی در شکارگاه‌ها رها شوند. این پرنده در سکونت‌گاه‌های خود هم توسط انسان‌ها بطور گسترده‌ای شکار می‌شود تا از گوشت و پرهایش استفاده شود.
محمدصادق ملک آبادی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه در سال گذشته در هر دوره 4هزار تولید بلدرچین داشته گفت:در حال حاضر برای 3نفر زمینه اشتغال زایی را فراهم کرده ام.
وی اشتغال زایی ، علاقه شخصی و فرهنگ سازی جهت شناخت شهروندان نسبت به خواص گوشت و تخم بلدرچین را از اهداف خود بیان کرد و افزود:مقاومت بدن بلدرچین نسبت به شرایط آب و هوای در مقایسه با پرندگان دیگر بیشتر است.
محمد صادق ملک آبادی با بیان اینکه بلدرچین نیاز به واکسن و دارو ندارد،عنوان کرد:بلدرچین در 45 روزگی به مرحله کشتار و در 55 روزگی به مرحله تخم گزاری می رسد.
وی با بیان اینکه در یک دوره چند ماهه به دلیل گران بودن قیمت دان تولید را متوقف کرده است گفت:از مسئولین درخواست دارم جهت تهیه و در دسترس بودن دان بلدرچین برای تولیدکنندگان همکاری لازم را انجام دهند.
ملک آبادی کارآفرین سراوانی در پایان این گفت وگو گفت:از بسیج سازندگی سپاه که در این راستا همکاری و همیاری لازم برای تولیدکنندگان را داشتند کمال تشکر را دارم.
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 1580
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *