800
۰

دولت ضمانت های توافق با FATF را منتشر کند/ زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمان با مقاصد سیاسی ، نادرست است

مولوی مراد پیام گفت: : افشای بندهای توافق نامه موجب اعتماد مردم به مسئولین می شود. ملت و دولت باید با یکدیگر روراست باشند و نباید اقدامی انجام دهند که موجب بدگمانی به یکدیگر شود.
fhfgh
fhfgh
به گزارش شستون به نقل از سیب و سوران، مولوی مراد پیام با اشاره به توافق دولت مردان ایران با اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی  موسوم به  FATF  گفت: با خبر شدن بیگانگان و غربی ها از مسائل اقتصادی کشور حیله ای دیگر برای سو استفاده و تحت فشار قرار دادن ایران است که این امر موجب در خطر افتادن منافع کلیه ایرانیان و کشور می شود.
وی افزود: زیر و رو کردن اطلاعات بانکی ایران توسط یک سازمانی که خود سیاسی است و مقاصد سیاسی دارد عملی بسیار نادرست است .
امام جمعه اهل سنت بخش سیب و سوران شهرستان سراوان با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری گفت:  بنا به هشدارها و تاکیدات رهبر انقلاب در مورد غربی ها مبنی بر اینکه آنها غیر قابل اعتماد و دشمن ما هستند،  باید با دوستان محبت و با دشمنان مدارا نمود اما مدارا در حدی مشخص اشکالی ندارد و بیش از آن جایز نیست.
مولوی پیام در واکنش به توافق نامه صورت گرفته بین دولت ایران و با اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی  (FATF ) ،گفت: بندهای این توافق نامه باید به صلاح مملکت و مردم باشد و ضرری برای منافع کشور نداشته باشد .
وی افزود: انتشار بندهای توافق نامه موجب اعتماد مردم به مسئولین می شود. ملت و دولت باید با یکدیگر روراست باشند و نباید اقدامی انجام دهند که موجب بدگمانی به یکدیگر شود.
این روحانی اهل سنت یاری رساندن مسلمانان به یکدیگر را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: ما مسلمانان تابع دستورات اسلام هستیم و در اسلام کاملا مشخص است که به چه کسی باید کمک کرد و به چه کسی کمک نکرد مسلمانان همچون یک جسم و بدن هستند و باید به یکدیگر کمک کنند . باید به  مجاهدین راه اسلام کمک کرد.
وی تاثیر کمک ایران به گروه های مقاومت منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعریف تروریسم از نظر ایران و آمریکا با هم تفاوت دارد و اگر این کمک ایران به گروه های مقاومت اسلامی در منطقه  از لحاظ کشورهای غربی کمک به تروریسم است ، بگذارید باشد.
مولوی پیام گفت: خودمان صلاح کشورمان بهتر میدانیم و نیازی به سو استفاده و دخالت کشورهای غربی  نیست چراکه  آن ها دوست ما نیستند پیشرفت و ترقی ما را نمی خواهند و کاری که به صلاح ما باشد را انجام نمیدهند و این بر همگان آشکار است.
امام جمعه اهل سنت بخش سیب و سوران با اشاره به نقش قدرتمند رهبری در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیازی نیست آن ها بگویند چه کنیم، ما خود رهبری عالم و  فرزانه و آگاه به مسائل سیاسی روز دنیا داریم که ان شاالله با فکر بلند ایشان و عمل مطابق فرمایشات ایشان کشور در مسیر درست حرکت کرده و با مشکلی مواجه نمی شود .
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 1581
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *