800
۰
خطیب نماز جمعه اهل سنت سراوان:

انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی در تاریخ انقلاب اسلامی/مشارکت در انتخابات وحدت ملی است

خطیب نماز جمعه اهل سنت سراوان گفت: امروز روز مهمی است و انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می باشد.
trhsteh
trhsteh
به گزارش شستون، نماز جمعه اهل سنت این هفته (29 اردیبهشت ماه) با امامت مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت در مسجد جامع نور شهرستان سراوان برگزار شد.
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و اجتماعی این هفته خود اذعان داشت: 29 اردیبهشت روز مهمی است و انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی و اجتماعی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می باشد.
وی با اشاره به اینکه رای دادن وظیفه شرعی مردم ایران است، گفت: خداوند قوه اختیار را به انسان داده است و شما می توانید با این اختیار فرد اصلحی را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا انتخاب کنید.
امام جمعه اهل سنت سراوان خاطر نشان کرد: قانون اسلامی ایران حق رای دادن را به افراد واجد شرایط داده است و اگر در انتخابات شرکت نکنید، حق خود را ضایع کرده اید.
وی با بیان اینکه رای دادن باعث از بین بردن دسیسه های دشمنان می شود، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات وحدت ملی و پاسخی دندان شکن به دشمنان این نظام است.
مولوی ساداتی با اشاره به اینکه نظرات مختلف در مورد کاندیدها مورد احترام هستند، افزود: به شایعاتی که در مورد کاندیدها گفته می شود توجه نکنید و کسانی را که صلاحیت دارند را انتخاب کنید.
وی با اشاره به اینکه رای مردم باید رای حداکثری در انتخابات باشد، گفت: در این رقابت سالم انتخاباتی اختلاف نظر در بین شما نباید به توهین و اهانت به دیگران تبدیل شود.
امام جمعه اهل سنت سراوان با بیان اینکه سیرت پیامبر (ص) حیات بخش زندگی انسان است، تصریح کرد: پرهیز از گناه بزرگترین عبادت در نزد خداوند است.
وی در پایان اظهار داشت: رعایت نکردن حقوق دیگران انسان را دچار گناه می کند در حالی که خداوند راه اعتدال و درست را به ما نشان داده است و ضرر رساندن به غیر مسلمان جایز نیست.
انتهای پیام/1675
 
 
 
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 6862
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *