800
۰

FATF بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود/ طبق قانون ایران تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است/ در خصوص FATF نگرانی نداریم

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا در برنامه پیشنهادی‌ FATF به ایران اسمی از گروه‌های مقاومت مثل حزب الله لبنان آمده است یا نه؟" گفت: FATF لیستی به عنوان گروه‌های تروریستی ندارد و براساس قانون مجلس ما نیز تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است و ما از این جهت نگرانی نداریم.
fhgh
fhgh
به گزارش شستون به نقل از دانا،عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا در برنامه پیشنهادی‌ FATF به ایران اسمی از گروه‌های مقاومت مثل حزب الله لبنان آمده است یا نه؟" گفت: FATF لیستی به عنوان گروه‌های تروریستی ندارد، بلکه این امر را به نهادهای بین‌المللی واگذار کرده است.
وی افزود: براساس قانون مجلس شورای اسلامی، تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است و ما از این جهت نگرانی نداریم.
معاون وزیر امور خارجه اظهار داشت: کمک به محور مقاومت از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است و شرط ما برای اجرای FATF نیز اجرای آن بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
عراقچی در پایان عنوان کرد: طبق تشخیص شورای عالی امنیت ملی ایران این گروه‌ها را به عنوان تروریستی و غیر تروریستی طبقه‌بندی می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 1603
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *