800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

برگزاری کلاس های آموزشی حسابداری در شهرستان سراوان/بهرام زهی گفت :معرفی دانشجویان به شرکت ها و مؤسسات از اهداف این دوره است

رحمن بخش بهرام زهی گفت:دانشجویان علاقه مند بعد از اتمام دوره آموزشی به شرکت ها و موسسات معرفی می شوند.
تغت
تغت
رحمان بخش بهرام زهی مدرس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبر نگار شستون از برگزاری کلاس های آموزشی حسابداری کابردی مرکز آموزش علمی کاربردی سراوان خبر داد و گفت:این کلاس ها کاملا به صورت رایگان  و عملی برگزار می شود.
وی آموزش دانشجویان و علاقه مندان رشته حسابداری را از اهداف این دوره عنوان کرد و بیان داشت:محور آموزش های این دوره تعاملی،دانش محور و استدلالی است.
بهرام زهی توانمند ساختن دانشجویان برای ورود به بازار کار را از اهداف دیگر خود بر شمرد و افزود: در راستاي این هدف كليه مهارتها و فنون حرفه ی حسابداري و حسابرسي در قالب عمليات حسابداري شركتهای شبيه سازی شده و يا واقعي آموزش داده می شود.

 
مدرس دانشگاه علمی کاربردی سراوان در ادامه تصریح کرد: دانشجويان با آموزش هاي تئوری- كاربردي و تمرين های عملی متنوع  و با انجام كليه كارهای اجرايی مورد نياز در بازار و شركتها ، تهيه و تنظيم صورت هاي مالي ، تحرير دفاتر را فرا خواهند گرفت.
وی در پایان با بیان اینکه دانشجویان بعد از آموزش آمادگی ورود به بازار کار و شروع فعالیت خود در مقام یک حسابدار را خواهند داشت،گفت: نيروهای مستعد و علاقمند به كار، در پايان هر دوره به شركتها و موسسات معرفي خواهند شد.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 1616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *