800
۰

وقتی سفر هیات افغانستان بر مظلومیت مردم سیستان ارجحیت دارد

طوفانهای صد و بیست روزه، نامی آشنا و اما غریب و خشمگین برای مردم سیستان می باشد که این روزها آنها را حسابی کلافه کرده و صدایشان را درآورده است.
توفان
توفان
به گزارش پایگاه خبری  شستون به نقل از اوشیدا؛ در این بین کاربران فضای مجازی بیش از دیگر مردم به این موضوع واکنش نشان داده و در نهایت نیز انتشار هزاران مطلب و تصویر از طوفان سیستان، منجر به اظهار نظر و درخواست های چهره های معروف سیاسی و هنری کشور از مسئولین دولتی جهت رسیدگی به وضع مردم سیستان شد، در این بین بسیاری از مردم نیز به طرق مختلف استاندار سیستان و بلوچستان را جهت حضور در طوفان سیستان دعوت کردند، اما تا کنون وی حاضر نشده در این شرایط سخت و دهشتناک در کنار مردم سیستان باشد و حتی از انتشار پیام و یا پستی در صفحه شخصی خود نیز دراین خصوص دریغ کرده است این موضوع درحالی رخ مید هد که وی سال گذشته و در شرایط طوفانهای مشابه از مردم سیستان به دلیل کم کاری همکارانش عذر خواهی کرده بود.

هیچ مشخص نیست که استاندار سیستان و بلوچستان به چه علت حاضر به همراهی با مردم رنج دیده سیستان دراین معضلات نمی شود و آنها را با هزاران سوال چشم انتظار گذاشته است
بنا براین گزارش هنوز هم دیر نشده و بی شک در روزهای آینده نیز شاهد تبعات سنگین طوفان شن در منطقه سیستان خواهیم بود و مردم همچنان چشم انتظار دیدار استاندار هستند، امید است وی به سیستان قدم رنجه کرده و از نزدیک مشکلات و دردهای مردم را مشاهده نماید.
آنچه محرز است اینکه در اتاقهایی که دارای دهها دستگاه تهویه هوا می باشد، هیچگاه نمی توان درد مردم طوفان زده و بحران زده سیستان را درک کرد و حداقل انتظار از وی این است که بزودی به سیستان سفر کرده و از مردم دلجویی کند .

در پی نظرات وتماس های شهروندان سیستانی به پایگاه خبری اوشیدا درخصوص عدم حضور استاندار در ایام شدت طوفان در منطقه سیستان خبرنگار اوشیدا در گفتگو با هوشنگ ناظری معاونت استاندار این موضوع را مطرح کرد که درادامه آمده است .

فرماندار شهرستان زابل به خبرنگار اوشیدا گفت: در زمان وقوع طوفان، استاندار سیستان و بلوچستان هر سه ساعت گزارش اوضاع سیستان را از سوی من دریافت می کردند.

هوشنگ ناظری افزود: باتوجه به سفر هیات افغانستان و هماهنگی ها و پیگیری هایی که در خصوص منطقه آزاد وجود داشت فرصت حضور در منطقه برای استاندار فراهم نبود اما با این حال هر سه ساعت با ارسال گزارشات از اوضاع منطقه باخبر می شد.

ناظری تصریح کرد: استاندار از طریق گزارشات واصله در جریان ریز مسائل منطقه قرار داشت همچنین در خصوص مباحث تنفسی و بیمارستان ها و سلامت مردم تاکیدات فراوان داشت که از این طریق حضورش در جاهای مختلف مشخص و هویدا بود.

انتهای پیام //
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 1623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *