800
۰

جزئیاتی از کشف بزرگترین باند قاچاق کالا بعد از انقلاب/40 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بزرگترین باند قاچاق کالا بعد از انقلاب به ارزش بیش از 190 میلیارد تومان در گمرک بندرعباس خبر داد.
rhrh
rhrh
به گزارش شستون به نقل از دانا؛ سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در بندرعباس اظهار کرد: پلیس آگاهی استان هرمزگان با رصد اطلاعاتی دقیق و ایجاد اشرافیت اطلاعاتی و در راستای توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و تدابیر فرماندهی ناجا موفق به کشف بزرگ‌ترین باند قاچاق کالا پس از انقلاب به ارزش بیش از 190 میلیارد تومان شد که در این خصوص 40 نفر دستگیر شدند.
 
وی افزود: 17 نفر از این افراد از جمله یک فرد بازاری سرشناس در تهران با نام (م ـ ف) دستگیر و از محل تجمع آنها نیز حجم زیادی اسناد و پلمب‌های جعلی مربوط به شرکت‌های کاغذی کشف شده است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: 23 نفر نیز از کارکنان سازمان‌های مرتبط که با این باند تبانی داشته‌اند دستگیر شده‌اند.
 
ملکی خاطرنشان کرد: از دستگیرشدگان این پرونده میلیاردها تومان اموال منقول و غیرمنقول نیز شناسایی و کشف شده است و برخی از افراد این باند بزرگ نیز که قصد فرار از کشور داشته‌اند شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: اعضای این باند برای تسریع اقدامات تبهکارانه‌شان در موارد متعددی مبلغ 40 میلیون تومان به اعضای هر کانتینر رشوه پرداخت کرده‌اند که تمامی عوامل شناسایی و دستگیر شده‌اند.
 
وی از همکاری ویژه رئیس‌کل گمرک ایران برای همکاری در این پرونده و ایجاد دسترسی‌های اطلاعاتی نیز قدردانی کرد و گفت: معتقدیم ریشه قاچاق در هرمزگان به مردم این استان باز نمی‌گردد بلکه در خارج از استان است و ما به‌طور جدی در این میدان حاضر شده و با عوامل، باندها و متخلفان دانه‌درشت برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 1627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *