800
۰

فیروزه‌ روی پیراهن جدید رئال مادرید / قهرمان اروپا با ظاهری متفاوت در فصل جدید

لباس‌های فصل جدید تیم اسپانیایی رئال مادرید با طرح‌هایی متفاوت منتشر شد که سبک جدیدی در طراحی لباس‌های یک تیم ورزشی است.
hreshes
hreshes
به گزارش شستون،‌ آدیداس بلاخره از لباس فصل آتی تیم رئال مادرید رونمایی کرد. رونمایی که به نظر می‌رسد در رسانه‌های جهان صدای زیادی داشته باشد. لباس جدید، نشان از ریسک بالای آدیداس در طراحی لباس قهرمان اروپا دارد. لباس جدید طرح و رنگ متفاوتی دارد. استفاده از رنگ فیروزه‌ای به جای آبی همیشگی لباس رئالی‌ها نکته جالبی است که شاید به خوبی می‌تواند طرافداران این تیم اسپانیایی را به دنبال کردن تیم محبوبشان در یک فصل جذاب دعوت کند. لباس رئال در فصل آینده نکات دیگری نیز دارد که در ادامه روی تصویرها به آن می‌پردازیم.


«لاینهای سفید مورب با خطی نازک به رنگ طوسی میان طرح راه‌راه عمودی ریز» این تم اصلی لباس جدید رئال است که شاید بتوان علت  آن را ایجاد حس تحرک و نشاط دانست. خطوط مورب روی خطوط ایستاده را باید روی لباس رونالدو هنگام زدن ضربه ایستگاهی تصور کرد تا حقیقت طراحی مشخص شود. از طرفی لباسهای ورزشی به دلیل تحرک بالای بازیکنان، هیچ‌گاه مرتب و صاف نیستند. بنا براین این خطوط مورب حتی لباس را در حالت نامرتب نیز معقول نمایش می‌دهد و زیبایی را حفظ می‌کند.



سه خط آدیداس هم که مانند همیشه روی شانه‌ کهکشانی‌ها نشسته و آنها را درجه‌دار کرده است. در ادامه رنگ آبی دستها را از بدن جدا کرده و سبک متفاوتی در لباس اجرا کرده است. البته واقعیتی که وجود دارد تفاوت رنگ آبی لوگوی رئال با رنگ آبی فیروزه‌ای استفاده شده در باقی قسمتهای لباس است. البته این رنگ در لباس مربیان اصلاح شده است. البته دیگر روی آستین ها از 3 خط همیشگی کمپانی آدیداس استفاده نمی‌شود. حتی از سه خطی که فصل گذشته دو طرف لباس بود هم خبری نیست. هر چند سه خط روی شرت ورزشی هنوز باقی است.
رنگ آبی استفاده شده در این لباس الهام گرفته از آسمان آبی شهر مادرید است. همچنین نشانه ای با محتوای 2017-1902 نیز در پایین این لباس دیده می شود که به معنای تاریخ 115 ساله باشگاه رئال مادرید است.
لباس مربیان هم سفید یک دستی است که حتی خطوط آدیداس را هم همرنگ کرده و فقط آبی فیروزه‌ای در لگو‌ها استفاده شده است. این رنگ در شلوار سیاه مربیان حتی جلوه بیشتری دارد.


لباس دوم تیم نیز این بار به رنگ سیاه است که‌ با استفاده از همان فیروزه‌ای ولی به فرم لباس اول فصل پیش رئال است. در لباس دوم نیز لگو کاملاً یک رنگ و فیروزه‌ای است. شیوه‌ای که ما را به این فکر فرو می‌برد که آدیداس برای انکه فکر تغییر لگو به ذهن کسی خطور نکند لگوی اصلی را روی لباس اصلی نگه‌داشته است ولی برای هماهنگی بیشتر مابقی لگو‌ها را فیروزه‌ای کرده است.در لباس دوم از رنگ سبز فیروزه ای به عنوان رنگ مکمل استفاده شده که زیبایی خاصی به لباس بخشیده است. لباس کهکشانی ها از امروز تا چهارشنبه 21 ژوئن تنها در نمایندگی های آدیدادس و فروشگاه های رسمی لباس رئال مادرید موجود خواهد بود.



اما لباس سوم و شاید کم اهمیت‌ترین لباس که آن هم برای حفظ نوستالژی به طرح لباسهای قدیم رئال و با سه خط روی شانه و آسیتن است. رنگ مکمل این لباس خاکستری بسیار کم‌رنگ است که در لگو تیم هم بکار رفته‌ است.

منبع: تسنیم
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 7337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *