800
۰

توافق با FATF فاجعه ‌آمیزتر از حقوق‌های نامشروع و نجومي است/ هدف از FATF تضعيف جبهه مقاومت است

امام جمعه مسجد ابوذر گنج بخش ایرندگان شهرستان خاش گفت: توافق با FATF فاجعه ‌آمیزتر از حقوق‌های نامشروع و نجومي است و با اجراي اين توافق به دنبال نفوذ اقتصادي و سياسي در ايران اسلامي هستند.
بیلتدلزا
بیلتدلزا
به گزارش شستون مولوی محمدرفیع کریمی ايرندگاني در خصوص توافق میان بانک مرکزی ایران و سازمان بین المللی پولشویی (FATF) در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: متاسفانه اين روزها شنيده مي شود كه توافقي ميان بانك مركزي و سازمان پولشويي انجام شده است اما اگر اين خبرها صحت داشته باشد و در سكوت اين توافق بسته شده باشد براي آينده حكومت عالي اسلامي ضررهاي بسياري را به همراه دارد.
وي گفت: توان دفاعي و موشكي نظام جمهوري اسلامي ايران از خطوط قرمزي است كه بايد دولتمردان و افراد تصميم گيرنده اجراي اينگونه توافقات و تعهدات به آن توجه داشته باشند و درآنها حقوق ملت ايران را نيز رعايت كنند.
مولوي كريمي ايرندگاني با بيان اينكه با اجراي اين توافق بيگانگان به اطلاعات شخصي ملت ايران دست خواهند يافت، تصريح كرد: مردم ايران اسلامي براي ايجاد امنيت و آسايش امروز، شهداي بسياري را تقديم كرده اند و اگر جانشان هم برود امنيت را معامله نمي كنند و به استكبار جهاني و ايادي آنها اجازه نمي دهند كه به اطلاعات شخصي آنان دست پيدا كند و در امنيت ايران خللي را ايجاد كند.
وي با بيان اينكه بدون ترديد هرگونه اجراي با بيگانگان به ضرر ايران اسلامي است، گفت: در طول دوران انقلاب اسلامي و از ابتداي انقلاب تا كنون آمريكايي ها از هر طرفي مي خواستند به ايران نفوذ پيدا كنند و در عرصه هاي مختلف فرهنگي، سياسي، اجتماعي و خصوصاً نظامي به ملت ايران ضربه و آسيب هاي بسيار شديدي را وارد كنند و هرگز قابل اعتماد نيستند.
امام جمعه مسجد ابوذر گنج بخش ایرندگان شهرستان خاش با اشاره به فرمايش رهبر انقلاب مبني بر اينكه" می‌خواهند برجام ۲و۳ را به نخبگان ما بقبولانند"، خاطرنشان كرد: با اجراي توافق بين بانك مركزي ايران و سازمان بين المللي پولشويي برجام 2 و 3 رقم خواهد خورد و دود آن نيز به چشم مردم ايران اسلامي خواهد رفت و مردم با بصيرت ايران اسلامي هرگز زير بار اين توافق نخواهند رفت.
 
انتهاي پيام/
 
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 1634
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *