800
۰
فرماندارشهرستان سراوان:

دانش آموزان مستعد ذخایر ارزشمند جامعه/شورای دانش آموزی نمونه ای از تشکلات مدنی است

فرماندارشهرستان سراوان در جمع شورای دانش آموزان مدرسه نمونه امام سجاد گفت: دانش آموزان مستعد،  ذخایر ارزشمند برای پیشرفت جامعه هستند.
نشست فرماندار
نشست فرماندار
به گزارش شستون،دیدار و نشست دوستانه و صمیمی درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با اعضای شورای دانش آموزی مدرسه نمونه امام سجاد (ع) به اتفاق مدیر مدرسه در محل دفتر کار فرماندار برگزار گردید.
درویش نارویی فرماندارشهرستان سراوان در این نشست و دیدار صمیمی با بیان خوشحالی و خرسندی میزبانی دانش آموزان مستعد، توانمند شهرستان گفت: شما دانش آموزان و فرزندان با ضریب هوشی فوق العاده با این استعداد نهفته خداوندی فکر ودانش خود را پر بار نمایید و نگاهی ارزشمندانه به آینده داشته باشید.
فرماندار سراوان همچنین ترسیم انگیزه، هدف و مقصد برای هر انسانی، در جهت برداشتن قدم های بلند را مهم برشمرد.
وی نیز در این نشست بلاغت، شیوایی و توانایی این دانش آموزان را نشان وجود آینده درخشانی برای خودشان و جامعه بیان نمود.
نارویی همچنین از دانش آموزان مستعد بعنوان ذخیره ها و سرمایه های ارزشمند جامعه یاد نمود و از وجود نوجوانی پرشور و توانمند پرورش یافته در این نظام به برکت حضور معلمین دلسوز شهرستان که عامل توسعه، تحول و چراغ روشنی بخش جامعه هستند اظهار خرسندی نمود.
فرماندار سراوان در گوشه ای از سخنانش به نقش اساسی دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی یاد نمود و از شکل گیری این آگاهی و دانش در دانش آموزان عصر حاضر ابراز امیدواری نمود.
وی نیز نقش اساسی تشکل های مدنی، سیاسی، حزبی، گروهی، فرهنگی و هنری را در جوامع مختلف حائز اهمیت دانست و تشکیلات و شوراهای دانش آموزی در مدارس را نمونه ای از این تشکیلات دانست که با فراهم نمودن فضای گفتمان و کرسی های آزاد اندیشی، جامعه ای آگاه و روشن داشته باشیم.
درویش نارویی در پایان سخنانش ضمن خرسندی و تشویق دانش آموزان، از طرح ها و برنامه های این گروه اعلام حمایت نمود.
لازم به ذکر است در این نشست دانش آموزان با بیانی شیوا و اعتماد به نفس کامل به بیان عملکرد، پیشنهادات، راهکارها و مشکلات خود پرداختند.
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 1064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *