800
۰
فرماندار شهرستان خاش خبر داد

بوی نامطلوب و غیرطبیعی، ۵۰ شهروند خاشي را راهی بیمارستان‌ کرد/ مردم به شايعات فضاي مجازي توجه نكنند + تصاوير

فرماندار شهرستان خاش گفت: بوی نامطلوب و غیرطبیعی، 50 شهروند خاشي را راهی بیمارستان‌ کرد و جلسه ستاد بحران در شهرستان خاش تشكيل شده و نيروهاي امدادي و نظامي به صورت كاملا آماده باش هستند.
س
س
به گزارش شستون، محمداكبر چاكرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بوي نامطلوب و غير طبيعي از بامداد امروز صبح در آسمان شهر خاش پخش و سبب مصدوميت برخي از شهروندان شده است.
 
وي با بيان اينكه تاکنون بالغ بر ۵۰  نفر از شهروندان خاشي به دليل تنگي نفس به بيمارستان مراجعه كردند، تصريح كرد: اين شهروندان عموما مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند آسم بوده‌اند با علایمی از قبیل تنگی نفس و حالت تهوع به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش مراجعه کرده‌اند که برخي ها به صورت سرپايي درمان و تعداد 25 نفر از آنان به منظور دریافت خدمات طبی بیشتر بستری شده‌اند.
 
چاكرزهي با رد بسياري از شايعات مطرح شده در فضاي مجازي، بيان كرد: اكيپ هاي مختلفي جهت بررسي علت ايجاد "بو" در مناطق مختلف شهر مشغول هستند و مردم به شايعات منتشر شده در فضاي مجازي توجه نكنند و اخبار را از منابع رسمي دريافت كنند.
 
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر وضعيت شهرستان خاش به صورت عادي و طبيعي است و هيچگونه بوي در آسمان نيست.
 
فرماندار شهرستان خاش گفت: جلسه ستاد بحران در شهرستان خاش تشكيل شده و نيروهاي امدادي و نظامي به صورت كاملا آماده باش هستند و تاكنون هيچگونه مورد خاصي مشاهده نشده است.
 
وي اذعان كرد: مراتب به مقامات بالادستی استان اعلام و کارگروه ستاد مدیریت استانی نیز تشکیل شده و علت اصلی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
 
چاكرزهي اظهار كرد: دستگاه های مسئول در جلسه ستاد بحران شهرستان خاش موظف شدند وظایف محول شده در حیطه کاری خود را با جدیت پیگیری کنند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 7443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *