800
۰
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان:

راهپیمایی روز جهانی قدس، نمادی از تولی و تبری/سپاه پاسداران مهم ترین نقش را در اقتدار کشور دارد

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مهم ترین نقش را در اقتدار کشور دارد، اظهار داشت: مردم در شعارهای روز جهانی قدس از سپاه پاسداران که حامی مظلومان عالم است حمایت کنند.
esthsert
esthsert
حجت الاسلام والمسلمین یوسف مرادی رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مهم ترین نقش را در اقتدار کشور دارد، اظهار داشت: مردم در شعارهای روز جهانی قدس از سپاه پاسداران که حامی مظلومان عالم است حمایت کنند تا جهانیان بدانند که اگر رهبر دستور دهد سیلی ما محکم است.
وی پیشاپیش ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است و بزرگترین سلاح و تو دهنی به استکبار جهانی است.
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان در ادامه تصریح کرد: بنابر فرمایشات امام خمینی (ره) مردم روزه دار سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که همواره بخاطر دفاع از قبله اول مسلمین مورد ظلم رژیم غاصب صهونیسم قرار گرفته اند به پا می خیزند و با وحدت و یکپارچگی از مردم فلسطین حمایت می کنند.
وی تولی و تبری را از جمله فروع دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس نمادی از تولی وتبری است و یکی از وظایف مهم ما دفاع از مظلومان عالم است.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با بیان اینکه حضور مردم در روز جهانی قدس نشان از بیداری اسلامی و آزادگی آنها است، خاطر نشان کرد: ما راضی به ظلم نیستیم و در ادامه راه سید و سالار شهیدان همواره شعار هیهات من الذله را سر می دهیم.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم اذعان داشت: با یکپارچگی و حفظ وحدت تا جای امکان با شعار، عمل و تجهیزات دفاعی سپاه گونه اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم.
رئیس عقدتی سیاسی هنگ مرزی سراوان در پایان اظهار داشت: مردم شریف ایران همان طور که در مسائل عبادی حضور فعالی دارند  لازم است با حفظ وحدت و همدلی برای دفاع از مظلومان و حمایت از قوای نیروهای مسلح در راهپیمایی شرکت کنند.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 7474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *